Jep hier van't zelfde, zeer schoon filmkes manSD2E wrote:Als ik de filmkes zie krijg ik al weer goesting om te vertrekken naar de Ardennen
14/06/09 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
- mathieu
- Mountainbiker
- Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30
thankx kweet er waren er maar 5 maar de eerste was 16 ik nog geen 14 en de derde was 15 dus ben ik content volgend jaar gaan we er ook weer naar toe en ik reed met niet veel bandendruk maar heb iets later dan wel een doorstuik gehad mja twas echt genieten van de marathonuncle sam wrote:Op 5 deelnemers waarvan er 4 zijn aangekomenmathieu wrote:eerste keer dat ik mee doe en direct een beker van 2de nieuweling mee ,op dat stuk heb ik maar 2 keer 5 meter moeten afstappen dus dan moet je zeker niet klagen![]()
![]()
Chapeau dat je op die strook amper 2 x 5m hebt gestapt, ik toch zeker kleine 100m geklautert onder bomen, over stenen en tussen nauwe wanden heen.
- patje
- Mountainbiker
Was inderdaad een van de prachtigste toeren die ik al gereden heb en voor mij ook iets beter als de Houffamarathon. Het ging er hier wat gemoedelijker aan toe.
Heb spijtig genoeg de 67 km niet kunnen uitrijden wegens een ontplofte achterband net beneden aan het kasteel.
Heb dan maar mijn band gerepareerd a la Mac Gyver en ben langs de baan op mijn gemak terug gereden.
Heb juist een vraagje , zijn jullie ook zo gebeten op jullie benen.
Ben maandagmorgen opgestaan met wel tientallen muggen of vlooienbeten en mijn bikepartner had er ook van
Heb spijtig genoeg de 67 km niet kunnen uitrijden wegens een ontplofte achterband net beneden aan het kasteel.
Heb dan maar mijn band gerepareerd a la Mac Gyver en ben langs de baan op mijn gemak terug gereden.
Heb juist een vraagje , zijn jullie ook zo gebeten op jullie benen.
Ben maandagmorgen opgestaan met wel tientallen muggen of vlooienbeten en mijn bikepartner had er ook van
-
Filthy Phil
- Mountainbiker
Post by Filthy Phil »
Dacht al dat ik de enige was, zit me al 2 dagen 't schompes te krabben...Heb juist een vraagje , zijn jullie ook zo gebeten op jullie benen.
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Ik heb een klein halfuurtje staan wachten aan de eerste ravito waar jullie net het bos uitkwamen, amaai wa vloog/kroop daar allemaal rond zeg? Zo van die kleine zwarte beestjes. In een mum van tijd zaten mijn armen vol. Moest me zot krabben. Content dat ik daar weg kon...
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Post by Tabula Rasa »
In Thailand eet men zoals jullie weten vrij pikant. Eén van de achterliggend motieven is dat je daardoor minder wordt gebeten door muggen omdat je bloed ... huh ... minder interessant wordt. Ik eet zelf ook graag goed gekruid en pikant - ik verslijt flesjes Tabasco - en moet inderdaad toegeven dat ik in de zomer minder tot geen last heb van muggebeten. Het klinkt allemaal wat off topic en als raad van tante Kaat, maar misschien bij een volgende passage langs die kanten te overwegen om aan de vooravond ipv een bord spaghetti, een goede maaltijd massaman curry te eten. Bevat evengoed de nodige koolhydraten en beschermt jullie preventief? Misschien toch wel beter dan whisky binnenkappen zoals ik daar op een site las ... 
die vliegjes zijn een soort van midgets waardat je in schotland ook veel last van hebt in de bossen
je krijgt er jeuk van maar kwaadaardig zijn deze beten niet
je kan je beschermen door je in te smeren met een degelijke product een gewone muggenmelk helpt bij die beestjes niet
bv deet:
http://www.deet.com/index.html
je krijgt er jeuk van maar kwaadaardig zijn deze beten niet
je kan je beschermen door je in te smeren met een degelijke product een gewone muggenmelk helpt bij die beestjes niet
bv deet:
http://www.deet.com/index.html