Resultaat: passed
Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
oef na een paar maanden weg vant forum weer een keer de draad oppikken. :)
Ik ben er van vrijdag al vanaf we zulle de uitslagen zien allesinds niet zoveel herexen als vorig jaar denk ik :D.
Morgen vroeg al op stage vertrekken geen vakantie voor mij dus.
An allen die nog examens hebben veel succes en sterkte in de blok.
grtz roy
Ik ben er van vrijdag al vanaf we zulle de uitslagen zien allesinds niet zoveel herexen als vorig jaar denk ik :D.
Morgen vroeg al op stage vertrekken geen vakantie voor mij dus.
An allen die nog examens hebben veel succes en sterkte in de blok.
grtz roy
Vandaag examen 9 van de 11 gedaan en het wordt tijd dat het gedaan is. Ik heb hier al beetje zitten staren naar ruimtelijke planning (morgen examen), maar ik krijg het er maar niet in.
Gelukkig dat examen Duits maandag niet meetelt voor studiepunten. Als ik er door ben, des te beter (vooral dan voor mijzelf dat ik toch een beetje hoop heb dat ik tijdens mijn Erasmus ginder toch iets ga kunnen zeggen
), maar ben ik gebuisd, dan maakt het niet echt uit.
Stabiliteit vandaag was wel cava, staal dinsdag spijtig genoeg niet: voor de eerste keer in 4 jaar heb ik 2e zit. De dagen ervoor niet kunnen leren door zware hoofdpijn veroorzaakt door volledig geblokkeerde nek. En ja, zo'n vak is al moeilijk als je het goed kent, dus ik wist al op voorhand dat het niet ging lukken. Maar ja, één vak in 2e zit, dat valt nog mee natuurlijk.
En nu nog een beetje proberen te leren, want dat forum is hier weer overdreven interessant (nooit een goed teken
)!
Gelukkig dat examen Duits maandag niet meetelt voor studiepunten. Als ik er door ben, des te beter (vooral dan voor mijzelf dat ik toch een beetje hoop heb dat ik tijdens mijn Erasmus ginder toch iets ga kunnen zeggen
Stabiliteit vandaag was wel cava, staal dinsdag spijtig genoeg niet: voor de eerste keer in 4 jaar heb ik 2e zit. De dagen ervoor niet kunnen leren door zware hoofdpijn veroorzaakt door volledig geblokkeerde nek. En ja, zo'n vak is al moeilijk als je het goed kent, dus ik wist al op voorhand dat het niet ging lukken. Maar ja, één vak in 2e zit, dat valt nog mee natuurlijk.
En nu nog een beetje proberen te leren, want dat forum is hier weer overdreven interessant (nooit een goed teken
- Lucifer Principle
- Mountainbiker
Sinds vrijdag ook gedaan met de "echte" examens, straks wel nog examen Duits, maar dat telt niet echt mee.
Ik ben er waarschijnlijk op alles erdoor, behalve dus op staal.
En nu kan ik genieten van 1,5 maand vakantie; ik ga wel een studentenjob doen en één vak op de VUB volgen (moet ik toch in Duitsland in zelfstudie doen, dus ik kan er evengoed nu al aan beginnen), maar voor de rest zal het rustig zijn: mtb-en, skireis...
Ik ben er waarschijnlijk op alles erdoor, behalve dus op staal.
En nu kan ik genieten van 1,5 maand vakantie; ik ga wel een studentenjob doen en één vak op de VUB volgen (moet ik toch in Duitsland in zelfstudie doen, dus ik kan er evengoed nu al aan beginnen), maar voor de rest zal het rustig zijn: mtb-en, skireis...