Oud-Heverlee - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Lampion
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Is dat die heel smalle klim waar ge tussen prikkeldraad en struiken gevangen zit?pvandebe wrote:Zeg gasten, wat 'k eigenlijk wel 'ns zou willen weten...Na dat klimmeke naast de spoorweg gaat ge naar onder en krijgt ge daar een trappeke...hoe pakken jullie dat ? Door die gleuf links of de "trappekes" over de wortels rechts ????
Als het die is vind ik dat wel een leuke afdaling nadien met die wortels en dergelijke! Nadien is het linksaf als ik me niet vergis aan het zwarte pijltje waar het blosopijltje nog steeds ontbreekt.
²fred wrote:Voor mij blijft de meerdaal route een van mijn favorieten, en dit omdat hier alles in zit.
Op groen modder en plassen naast de autosnelweg, de singletrack klim naast de spoorweg met gevolgd kassei klimmeke, de tempomakers in de rechte dreven en dan snelle afdalingen in de blauwe lus en de zandstrook en klim te neten de kasseistroken her en der zowel bergop als bergaf.
En dan zitten er geen drukke asfalt wegen in. Als in deze blosotour geen afwisseling zit dan weet ik het ook niet meer. Dus hou van die nooit opdrogende plassen en slalom er tussen door.
- Lampion
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
@ pvandebe; in deze afdaling gewoon een goeie portie moed, een degelijke bike, een helm
en gewoon rechtdoor, wat zorgt voor enkele leuke 'drops'!
Ik teken trouwens al present voor de Meerdael Classic op 5 juli, gezien ik hem dit jaar voor het eerst rijd ga ik wel voor de 55km ....
Ik teken trouwens al present voor de Meerdael Classic op 5 juli, gezien ik hem dit jaar voor het eerst rijd ga ik wel voor de 55km ....
Goed, moed dus....'k zal ergens 'ns een portie zoekenLampion wrote:@ pvandebe; in deze afdaling gewoon een goeie portie moed, een degelijke bike, een helmen gewoon rechtdoor, wat zorgt voor enkele leuke 'drops'!
5 juli vertrekken we naar Italië
-
jaro
- Mountainbiker
Ik had toch gezegd rechtdoor en dat was dus niet voor te lachen .pvandebe wrote:Goed, moed dus....'k zal ergens 'ns een portie zoekenLampion wrote:@ pvandebe; in deze afdaling gewoon een goeie portie moed, een degelijke bike, een helmen gewoon rechtdoor, wat zorgt voor enkele leuke 'drops'!
Ik teken trouwens al present voor de Meerdael Classic op 5 juli, gezien ik hem dit jaar voor het eerst rijd ga ik wel voor de 55km ....![]()
5 juli vertrekken we naar ItaliëMaar dan rijden we daar de week erna de Dolomieten marathon....als compensatie