Kluisbergen - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
King of the Hill
Mountainbiker

Post by King of the Hill »

Donavan wrote:Bedankt :-)
Welke afdaling bedoel je ? Als je die op het einde van de groene route bedoelt: in het midden een weg vol modder, links en rechts, 2m hoger een mooi paadje. Ik neem de rechterkant, die de meest technische, de mooiste en de efficiëntste weg is (persoonlijke mening). Al moet je een keer van de rechterkant naar beneden gaan naar het middelste stuk, maar 20m verder kun je er alweer op gaan. Ook is er dan een stuk waar het heel smal is aan de rechterkant, maar het is te doen. Net voor het einde moet je nog even in het midden rijden.
Ja, dat stuk bedoelde ik.
Bedankt, nu dat ik weet dat het kan ga ik me daar eens goed smijten, hopelijk alleen figuurlijk. #-o
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

King of the Hill wrote:
Donavan wrote:Bedankt :-)
Welke afdaling bedoel je ? Als je die op het einde van de groene route bedoelt: in het midden een weg vol modder, links en rechts, 2m hoger een mooi paadje. Ik neem de rechterkant, die de meest technische, de mooiste en de efficiëntste weg is (persoonlijke mening). Al moet je een keer van de rechterkant naar beneden gaan naar het middelste stuk, maar 20m verder kun je er alweer op gaan. Ook is er dan een stuk waar het heel smal is aan de rechterkant, maar het is te doen. Net voor het einde moet je nog even in het midden rijden.
Ja, dat stuk bedoelde ik.
Bedankt, nu dat ik weet dat het kan ga ik me daar eens goed smijten, hopelijk alleen figuurlijk. #-o
Haha :-D Veel plezier gewenst !
Stragete
Mountainbiker

Post by Stragete »

zeer leuke afdaling enkel het stijgen viel wat tegen het is nu een week dat ik weer op de fiets ben sinds 3 jaar en de conditie voor bergop te rijden is beejtje weg
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

Stragete wrote:zeer leuke afdaling enkel het stijgen viel wat tegen het is nu een week dat ik weer op de fiets ben sinds 3 jaar en de conditie voor bergop te rijden is beejtje weg
Zou u eens een korte beschrijving van de 2.03 kunnen geven aub ?
Stragete
Mountainbiker

Post by Stragete »

kort en snelle beschrijving ,, afdalingen
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

Stragete wrote:kort en snelle beschrijving ,, afdalingen
Nja, had wel wat meer verwacht ... :-?
Maar ok, als het daalt, dan klimt het ook é :-D
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

@ Donavan: Was jij niet toevallig op de koppenberg toen ik daar naar boven reed. Jij in oranje zwarte teneu? Of je bike maat? 't Lag glad hé op de koppenberg 8)
Ik reed met een Trek EX 8 en er stond iemand van onze groep te filmen ergens halverwege
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

prideandglory1891 wrote:@ Donavan: Was jij niet toevallig op de koppenberg toen ik daar naar boven reed. Jij in oranje zwarte teneu? Of je bike maat? 't Lag glad hé op de koppenberg 8)
Ik reed met een Trek EX 8 en er stond iemand van onze groep te filmen ergens halverwege
Ik was er zaterdag rond 15 uur, maar 't kan ook 16 uur zijn, ergens daartussen. Ik was met een vriend en we trokken serieus door op de koppenberg en ik had idd een oranje zwarte tenue aan. Wie weet ? 8)
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Donavan wrote:
prideandglory1891 wrote:@ Donavan: Was jij niet toevallig op de koppenberg toen ik daar naar boven reed. Jij in oranje zwarte teneu? Of je bike maat? 't Lag glad hé op de koppenberg 8)
Ik was er zaterdag rond 15 uur, maar 't kan ook 16 uur zijn, ergens daartussen. Ik was met een vriend en we trokken serieus door op de koppenberg en ik had idd een oranje zwarte tenue aan. Wie weet ? 8)
Oei, heb 't verkeerd op blijkbaar. Ik bedoelde eigenlijk zondagvoormiddag. Dan reed er ook een oranje-zwarte biker op de koppenberg (toch tot in de helft 8) )
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

Haha, ik ben er opgeraakt hoor :-)
Met een gemiddelde van 9.75 km/u, dat zal waarschijnlijk in de eerstvolgende weken niet meer lukken #-o
Gemeten vanaf de start van de kasseien tot aan het einde van de kasseien
Post Reply