14/06/09 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bosbeer
Mountainbiker

Post by Bosbeer »

MTB Kelberg bedankt de meer dan duizend deelnemers. =D> =D> =D>

Volgende afspraak op 19 december voor onze winter TT. :wink:
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

de 60 km komen bollen en yep, een schoon toerke, alles zat erin dat ik graag heb. De hoeveelheid asfalt vond ik echter op het randje van net iet te veel, maar wil daar direkt aan toevoegen dat we tegenwoordig blij mogen zijn dat ze nog zulke mooie TT's in elkaar steken want het word moeilijker en moeilijker als ik da zo hoor.
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

hier ook de 60 komen bollen... mooi toerke met idd iets teveel asfalt maar we gaan niet moeilijk doen, mooie singletracks maken dat goed!
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Het komt nooit goed tussen de Kelberg-jongens en mezelf. Het tweede jaar op rij dat ik me inschrijf voor de 60 km. Vorig jaar mocht ik de schakels van mijn ketting bijeen rapen na 25 km, vandaag een scheur gelijk mijn achterdeur in de buitenband. Na 45 km deze keer. Daar zit dus progressie in. Daardoor heb ik alweer dat venijn in de staart gemist, precies dat stuk waarvoor ik naar Diest kom afgezakt. Voor de rest enkel positieve reacties over hetgeen ik heb gereden. Ik ga volgend jaar alvast voor een eerlijke herkansing.
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

8) leuke doch razend snelle rit (met soms hulp van een MTB Forza-er :lol: ) daar in diest met prachtige tracks aan de steengroeve (is dit de kelberg?) en met een venijnig slot...wel spijtig van die gevaarlijke finish doorheen het centrum.
Het kon de pret echter niet bederven :bounce:
59km & 440 hm
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Leuke rit gereden, 59 km die lekker snel onder de wielen gingen.
Leuk afwisselend parcours, met net niet té veel asfalt.
Onderweg meegereden met enkele gasten uit Betekom en Steenokkerzeel.

Droog vertrokken, regen onderweg, droog aangekomen.
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

de 60km was een fijne rit!
De eerste bevoorrading was leeg toen ik aankwam, maar de 2de heeft dat goed gemaakt :D

Volgend jaar opnieuw!
Scottusa
Mountainbiker

Post by Scottusa »

Gisteren ook nog van thuis uit naar diest gebold en de 60km gedaan .
Wel wat laat vertrokken door omstandigheden en door eigen schuld in de regen moete rijden , maar jah , dat beter dan niet rijden .
Int begin redelijk wat asfalt gezien , maar de mooie klimmekes en sigle tracks hebbe dat zeker goed gemaakt .
Alsook de bevoorradingen in orden en dieje extran drink ...
Als iemand moest weten waar ik die bussen van 1.5L kan kopen mag dat gerust laten weten ;-)
Kortom genoten van de eerste tot laatste km =D> :bounce: =D>

Merci mannen en tot volgend jaar [-o<
Pogo
Mountainbiker

Post by Pogo »

Wij waren er ook van Trommelen Tweewielers en we hebben een heerlijk tochtje gereden, misschien iets teveel asfalt maar mede daardoor wel de volle 59km flink kunnen knallen. Bevoorrading was prima alleen redelijk kort op mekaar. Pijltjes waren wel lekker duidelijk. Mijn complimenten iig =D>
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Ook goed geamuseerd vorige zondag op de 60km.
Wat ik wel moeilijk kan vatten is dat er bij de tweede bevoorrading een paar bikers een sigaretje opstaken. [-X . Niet dat ik iets tegen rokers heb -ik zondig zelf soms ook nog #-o - maar dat vind ik erover.

Tot volgend jaar (en ja dan liefst iets minder asvalt).
Post Reply