Volgende afspraak op 19 december voor onze winter TT.
14/06/09 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de 60 km komen bollen en yep, een schoon toerke, alles zat erin dat ik graag heb. De hoeveelheid asfalt vond ik echter op het randje van net iet te veel, maar wil daar direkt aan toevoegen dat we tegenwoordig blij mogen zijn dat ze nog zulke mooie TT's in elkaar steken want het word moeilijker en moeilijker als ik da zo hoor.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Het komt nooit goed tussen de Kelberg-jongens en mezelf. Het tweede jaar op rij dat ik me inschrijf voor de 60 km. Vorig jaar mocht ik de schakels van mijn ketting bijeen rapen na 25 km, vandaag een scheur gelijk mijn achterdeur in de buitenband. Na 45 km deze keer. Daar zit dus progressie in. Daardoor heb ik alweer dat venijn in de staart gemist, precies dat stuk waarvoor ik naar Diest kom afgezakt. Voor de rest enkel positieve reacties over hetgeen ik heb gereden. Ik ga volgend jaar alvast voor een eerlijke herkansing.
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Leuke rit gereden, 59 km die lekker snel onder de wielen gingen.
Leuk afwisselend parcours, met net niet té veel asfalt.
Onderweg meegereden met enkele gasten uit Betekom en Steenokkerzeel.
Droog vertrokken, regen onderweg, droog aangekomen.
Leuk afwisselend parcours, met net niet té veel asfalt.
Onderweg meegereden met enkele gasten uit Betekom en Steenokkerzeel.
Droog vertrokken, regen onderweg, droog aangekomen.
Gisteren ook nog van thuis uit naar diest gebold en de 60km gedaan .
Wel wat laat vertrokken door omstandigheden en door eigen schuld in de regen moete rijden , maar jah , dat beter dan niet rijden .
Int begin redelijk wat asfalt gezien , maar de mooie klimmekes en sigle tracks hebbe dat zeker goed gemaakt .
Alsook de bevoorradingen in orden en dieje extran drink ...
Als iemand moest weten waar ik die bussen van 1.5L kan kopen mag dat gerust laten weten
Kortom genoten van de eerste tot laatste km
Merci mannen en tot volgend jaar
Wel wat laat vertrokken door omstandigheden en door eigen schuld in de regen moete rijden , maar jah , dat beter dan niet rijden .
Int begin redelijk wat asfalt gezien , maar de mooie klimmekes en sigle tracks hebbe dat zeker goed gemaakt .
Alsook de bevoorradingen in orden en dieje extran drink ...
Als iemand moest weten waar ik die bussen van 1.5L kan kopen mag dat gerust laten weten
Kortom genoten van de eerste tot laatste km
Merci mannen en tot volgend jaar
- Geoffe
- Mountainbiker
Ook goed geamuseerd vorige zondag op de 60km.
Wat ik wel moeilijk kan vatten is dat er bij de tweede bevoorrading een paar bikers een sigaretje opstaken.
. Niet dat ik iets tegen rokers heb -ik zondig zelf soms ook nog
- maar dat vind ik erover.
Tot volgend jaar (en ja dan liefst iets minder asvalt).
Wat ik wel moeilijk kan vatten is dat er bij de tweede bevoorrading een paar bikers een sigaretje opstaken.
Tot volgend jaar (en ja dan liefst iets minder asvalt).