voor de INDI kijker

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
maltje
Mountainbiker

voor de INDI kijker

Post by maltje »

IEmand een idee of het mogelijk is om de programmas die op men INDI Box staan,over te zetten naar mijn macbook?
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Die vraag heb ik ook al veel gesteld, maar ik krijg alleen als antwoord dat je van de Indibox niks kunt kopieren naar een ander medium.
Wat is me ook nog af vraag is of het mogelijk is om via een image de data van de 250GB harde schijf te kopieren naar een grotere HD zodat je meer programma's kan bewaren. Mocht dat iemand al geprobeerd hebben, ik hoor het graag :wink:
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

In de indibox zit toch een usb aansluiting dacht ik.
toshi
Mountainbiker

Post by toshi »

SusXT wrote:Die vraag heb ik ook al veel gesteld, maar ik krijg alleen als antwoord dat je van de Indibox niks kunt kopieren naar een ander medium.
Wat is me ook nog af vraag is of het mogelijk is om via een image de data van de 250GB harde schijf te kopieren naar een grotere HD zodat je meer programma's kan bewaren. Mocht dat iemand al geprobeerd hebben, ik hoor het graag :wink:
Ge kunt ook gewoon die harde schijf veranderen... Iik weet niet of ge da ergens kunt late doen, ma zo moeilijk is da niet, ge kunt het ook zelf... Hoe het precies in z'n werk gaat weet ik niet, ma mijn schoonbroer heeft het zelf gedaan. Daarbij komt ook nog dat hij ALLES met zijn pc verbonden heeft, hij kan dus ook hiermee opnemen en daarbij dus ook op zijn 3 externe harde schijven... Ik weet niet precies wat het is maar het is iets van digitale tv.

greetz
Tokke
Mountainbiker

Post by Tokke »

Gelden dezelfde principes dan ook voor de Digicorder van Telenet? Zeer tevreden van, maar wel beperkte opslagruimte en geen mogelijkheid om bestanden ergens anders op te zetten...

Komt er op neer dat je series vrijwel meteen moet kijken, en in den blok is da ni ideaal :lol:
toshi
Mountainbiker

Post by toshi »

Tokke wrote:Gelden dezelfde principes dan ook voor de Digicorder van Telenet? Zeer tevreden van, maar wel beperkte opslagruimte en geen mogelijkheid om bestanden ergens anders op te zetten...

Komt er op neer dat je series vrijwel meteen moet kijken, en in den blok is da ni ideaal :lol:
haha :P

bij mijn wete kun je die harde schijf ook zelf vervangen, het probleem is dat je de digicorders van telenet meestal huurt... ik denk niet dat dit dan zomaar mag...

greetz
Tokke
Mountainbiker

Post by Tokke »

toshi wrote:
Tokke wrote:Gelden dezelfde principes dan ook voor de Digicorder van Telenet? Zeer tevreden van, maar wel beperkte opslagruimte en geen mogelijkheid om bestanden ergens anders op te zetten...

haha :P

bij mijn wete kun je die harde schijf ook zelf vervangen, het probleem is dat je de digicorders van telenet meestal huurt... ik denk niet dat dit dan zomaar mag...

greetz
Goed om te weten! Wij hebben den onze gekocht, dus ik ga eens handleidingkje zoeken en er misschien eens zelf aan beginnen om te proberen dan.
Chelleke
Mountainbiker

Post by Chelleke »

met de digicorder kan je wel iets op een ander medium (videorecorder of dvd recorder) zetten.
saiko
Test team

Post by saiko »

Digitale kwaliteit of analoog ?
Analoog kan ik nog inkomen maar digitaal dacht ik dat het HDMI signaal sinds kort beveiligd is.
Post Reply