de deelnemers zijn allemaal bedankt om te komen fietsen en hoop tot in november groetjes
vanwege de berkenrijders
14/06 HEUSDEN (LIMBURG)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
univegastef
- Mountainbiker
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
En bedankt vanwege de deelnemers voor de goede organisatie.
Het was voldoend aangegeven waar we naartoe moesten rijden, ik had een goeie gids bij, want de helft van de tijd zie ik de pijlen te laat of helemaal niet, zodat een gewoon TT op een marathon lijkt
De toffe gasten van de Berken Rijders hebben hun best gedaan om ons te verwennen, zelfs met een broodje met hesp in de cantine
maar die waren bedoeld voor de late aankomst
De parcours is weliswaar vlakker dan bij ons, maar veel single tracks .
Zeker voor herhaling vatbaar. Tot de volgende editie hé jongens.
Het was voldoend aangegeven waar we naartoe moesten rijden, ik had een goeie gids bij, want de helft van de tijd zie ik de pijlen te laat of helemaal niet, zodat een gewoon TT op een marathon lijkt
De toffe gasten van de Berken Rijders hebben hun best gedaan om ons te verwennen, zelfs met een broodje met hesp in de cantine
maar die waren bedoeld voor de late aankomst
- G-m@n.
- Mountainbiker
ben jij rond 9u gestart aan de tt? ben in het begin ene voorbij gestoken met ne witte ghostSpookvanhetbos wrote:En bedankt vanwege de deelnemers voor de goede organisatie.
Het was voldoend aangegeven waar we naartoe moesten rijden, ik had een goeie gids bij, want de helft van de tijd zie ik de pijlen te laat of helemaal niet, zodat een gewoon TT op een marathon lijkt![]()
De toffe gasten van de Berken Rijders hebben hun best gedaan om ons te verwennen, zelfs met een broodje met hesp in de cantine![]()
maar die waren bedoeld voor de late aankomst![]()
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Nee, we zijn zowat bij de laatste vertrokken, rond 10.15
Ik dacht 1h15' te rijden tot ginder, maar 't heeft een half-uur langer gekost.
Een paar keer misgereden, dan via de terril naar Zwartberg rijden is misschien een korte weg, maar gene snelle...enfin, we waren laat terug binnen. En, neen, ik heb geen witte Ghost, maar een zwart en steeds vuil
Ik dacht 1h15' te rijden tot ginder, maar 't heeft een half-uur langer gekost.
Een paar keer misgereden, dan via de terril naar Zwartberg rijden is misschien een korte weg, maar gene snelle...enfin, we waren laat terug binnen. En, neen, ik heb geen witte Ghost, maar een zwart en steeds vuil
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
De vroege vogels hebben het mooi weer gekregen, de late vogels, het slecht weer, zo gaat het in het leven 
Hallo iedereen,
ik ben de zondag ook geweest en vond t toch een aangename tt. de ideale training om wat snelheid te kweken
Inderdaad mochten er wel wat meer pijltjes hebben gehangen, een paar keer er voorbij gevlogen maar t viel al bij al nog mee. Mijn vraag bij deze is, er stond een fotograaf opgesteld redelijk in het begin van de tocht, waar staan die fotos ergens? En waar kan ik een stempelkaart verkrijgen??
Mvg Jan
ik ben de zondag ook geweest en vond t toch een aangename tt. de ideale training om wat snelheid te kweken
Inderdaad mochten er wel wat meer pijltjes hebben gehangen, een paar keer er voorbij gevlogen maar t viel al bij al nog mee. Mijn vraag bij deze is, er stond een fotograaf opgesteld redelijk in het begin van de tocht, waar staan die fotos ergens? En waar kan ik een stempelkaart verkrijgen??
Mvg Jan