13/06/09 REGIOTOUR 2009

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

jgffw wrote:nu kan ik niet meer volgen, op de folder staat toch duidelijk Zottegem of Geraardsbergen voor de 100/130 km ?

Geraardsbergen is slecht gelegen voor mij, dus moet ik nu naar Herzele ?

BTW, er is nog een plaats vrij in de auto, vanuit beveren-Leie (waregem), wie mee wil kan mee, ik vertrek morgenochtend zo rond 7h.
ik kan zelf al niet meer volgen :roll:

MaC'Red 8)
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Mac'red haalt hoogstwaarschijnlijk Zottegem en Sint-Lievens-Houtem door elkaar. Die laatste is er dit jaar niet meer bij, waardoor de 100/130 ook naar Herzele moeten. Zottegem is nog steeds een startplaats en bevoorradingspost bij mijn weten.

Had al zoiets gezien dat Hemelrijckstraat en Bevegemse Vijvers ongeveer het zelfde zijn.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Lichterveldenaere wrote:Mac'red haalt hoogstwaarschijnlijk Zottegem en Sint-Lievens-Houtem door elkaar. Die laatste is er dit jaar niet meer bij, waardoor de 100/130 ook naar Herzele moeten. Zottegem is nog steeds een startplaats en bevoorradingspost bij mijn weten.

Had al zoiets gezien dat Hemelrijckstraat en Bevegemse Vijvers ongeveer het zelfde zijn.
nu ge't zegt ja, sorry voor de verwarring hoor :oops:

MaC'Red 8)
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Organisatoren:liever geen gele pijltjes a.u.b!
Ik begrijp de moeilijkheden van de kleurenblinden,maar geel is ook niet de beste kleur,hoor!
Beste is een combi van verschillende kleuren,zoiets zoals men in Merelbeke gebruikt!
Zal er waarschijnlijk niet bijzijn gezien de beentjes nog teveel pijn doen door een crasch en het wellicht bergop geen deugd zal doen?
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Om alle verwarring te vermijden; zehier het mailtje die ik ontving, dus het vertrek is wel degelijk in Zottegem:
......Wij danken u alvast voor uw inschrijving en hopen op een aangenaam weertje.
Om U nog beter te ontvangen hebben we alles gecentraliseerd in het ‘Hemelrijk’ in de Hemelrijckstraat 1, 9620 Zottegem.
Het ‘Hemelrijk’ ligt tussen het Jules Mathijsstadion en het Stedelijk Sportcentrum Zottegem (alles zal perfect aangeduid worden).

Ruime parking is voorzien, kleedkamers en douches, bevoorrading, après-mountainbike met muziek en food, … kortom alles is aanwezig om er een geslaagde dag van te maken.
Overtuig eventueel nog vrienden of kennissen en dan maken we er samen een top-dag van.
Andere start- en inschrijvingsplaatsen zijn Erpe-Mere, Haaltert (Denderhoutem), Ninove, Herzele en Geraardsbergen.
Inbegrepen : alle bevoorradingen, verzekering en een gadget.
......
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

Morgen ook precent al zal het maar voor de 70 km zijn
uren op de pot en 39 graden koorts hebben daar over beslist
starten in erpe -mere om 7 uur
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

MaC'Red wrote:
necky78 wrote:
Terwijl ik ginder toch was heb ik de alternatieve route ook eens gevolg die S-Biker Gert gezegd had, dat ligt er ook goed bij, maar hoe dichter bij de steenweg hoe moeilijker om er door te geraken met als sluitstuk metershoge tengels :-D

Necky
Ge moet daar op het einde links efkes de veldweg meevolgen en dan op de steenweg neer rechts dan kunt ge die netels (tengels) ook ontwijken

:wink:
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Heb toch spijt dat ik de Regiotour dit jaar moet missen.
Eigen schuld, te laat een dag verlof aangevraagd.

Gelukkig is er zondag nog de Raid des Hautes Fagnes om mij uit te leven.
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

bedankt voor de snelle reacties.
Vlug wat uurtjes slaap, en dan naar de Bevegemse vijvers.
Ik probeer om 7u te starten, want in de namiddag nog een verjaardagsfeestje van 't zoonje

Toton
duff
Mountainbiker

Post by duff »

na een 20tal km moeten opgeven door een val (mijn sleutelbeen gebroken :( )
Last edited by duff on Sat 13 Jun 2009 15:16, edited 1 time in total.
Post Reply