Ik ben ook heeeeel content dat de pijltjes geel zijn gebleven. De meeste mensen hebben daar geen last van, maar ik ben kleurenblind, en heb al gemerkt dat oranje pijltjes mij altijd doen verkeerdrijden!
Daarom wil ik een oproep doen aan alle organisatoren MTB: gele pijltjes aub !!
Waarvoor dank en tot morgen !
13/06/09 REGIOTOUR 2009
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
MC Anthony
- Mountainbiker
Ik heb gisteren ook enkele delen van het patcours meegepikt, te beginnen met het stuk tussen het voetbalplein van Onkerzele en de start van G'Bergen, da was ok.El Baelos wrote:Ik heb gisteren wat delen van het parcours meegepikt in regio Zottegem - Herzele.
Het ligt er soms wat vettig bij, maar het valt al bij al zeer goed mee.
Tegen morgen zal het ergste wel weg zijn, waarschijnlijk.
Dan langs de spoorweg (niet mijn favoriete stuk met die dikke stenen en hier en daar wat modder die van de velden gespoeld is), iets verder aan de garage van Renault in tot aan de steenweg in Hemelveerdegem (is dit niet Kakelenberg?)
Dit stuk ligt er over het algemeen goed bij (op donderdagmiddag, heeft nu wat tijd gehad om nog wat te drogen), enkel op 2-tal plaatsen goe vettig, zeker op dat stuk met de omvergevallen boom.
Terwijl ik ginder toch was heb ik de alternatieve route ook eens gevolg die Mac'red gezegd had, dat ligt er ook goed bij, maar hoe dichter bij de steenweg hoe moeilijker om er door te geraken met als sluitstuk metershoge tengels
In het naar huis rijden ter hoogte van De Gavers (ietske verder richting Zandbergen) terug pijltjes zien hangen. Op je rechterkant een baantje in (ligt er geod bij), als je deze volledig uitrijdt kom je bovenop de Bosberg (via het veld), maar ongeveer in het midden is het naar rechts (leuk stuk met verder een goeie afdaling
Dan gepasserd aan de Wambakshoeve (of zoiets) en dan een pijlke gemist (eentje verdwenen of nog niet alles geplaatst) en dan via een goeie klim terug richting Muur en dan naar huis.
Mvg
Necky
- MaC'Red
- Mountainbiker
necky78 wrote:Ik heb gisteren ook enkele delen van het patcours meegepikt, te beginnen met het stuk tussen het voetbalplein van Onkerzele en de start van G'Bergen, da was ok.El Baelos wrote:Ik heb gisteren wat delen van het parcours meegepikt in regio Zottegem - Herzele.
Het ligt er soms wat vettig bij, maar het valt al bij al zeer goed mee.
Tegen morgen zal het ergste wel weg zijn, waarschijnlijk.
Dan langs de spoorweg (niet mijn favoriete stuk met die dikke stenen en hier en daar wat modder die van de velden gespoeld is), iets verder aan de garage van Renault in tot aan de steenweg in Hemelveerdegem (is dit niet Kakelenberg?)
Dit stuk ligt er over het algemeen goed bij (op donderdagmiddag, heeft nu wat tijd gehad om nog wat te drogen), enkel op 2-tal plaatsen goe vettig, zeker op dat stuk met de omvergevallen boom.
Terwijl ik ginder toch was heb ik de alternatieve route ook eens gevolg die S-Biker Gert gezegd had, dat ligt er ook goed bij, maar hoe dichter bij de steenweg hoe moeilijker om er door te geraken met als sluitstuk metershoge tengels![]()
In het naar huis rijden ter hoogte van De Gavers (ietske verder richting Zandbergen) terug pijltjes zien hangen. Op je rechterkant een baantje in (ligt er geod bij), als je deze volledig uitrijdt kom je bovenop de Bosberg (via het veld), maar ongeveer in het midden is het naar rechts (leuk stuk met verder een goeie afdaling)
Dan gepasserd aan de Wambakshoeve (of zoiets) en dan een pijlke gemist (eentje verdwenen of nog niet alles geplaatst) en dan via een goeie klim terug richting Muur en dan naar huis.
Mvg
Necky
- MaC'Red
- Mountainbiker
zottegem is dit jaar niet een startplaats noch bevoorrading, deze is verplaatst naar Herzele. ge kunt dus in Herzele of G'bergen starten ipv Zottegem.petanker wrote:Is de startplaats in Zottegem verplaatst? Ik kreeg een mail dat ik aan het hemelrijk moet zijn. Niet meer aan de Bevegemse vijvers?
Kwestie van te weten waar ik morgenvroeg moet zijn
Toton
MaC'Red
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Volgens de folder is het nog altijd een startplaats hoor http://www.regiosportdienst.be/folderregiotour.pdf
Zou me sterk verwonderen dat ze die wegnemen, is daar ideaal qua parkeergelegenheid e.d.
@ Petanker, Hemelrijk en Bevegemse Vijvers is hetzelfde. Hemelrijk is een klein zijstraatje ervan, in die bergaf naar het zwembad op je rechterkant.
Zou me sterk verwonderen dat ze die wegnemen, is daar ideaal qua parkeergelegenheid e.d.
@ Petanker, Hemelrijk en Bevegemse Vijvers is hetzelfde. Hemelrijk is een klein zijstraatje ervan, in die bergaf naar het zwembad op je rechterkant.
nu kan ik niet meer volgen, op de folder staat toch duidelijk Zottegem of Geraardsbergen voor de 100/130 km ?
Geraardsbergen is slecht gelegen voor mij, dus moet ik nu naar Herzele ?
BTW, er is nog een plaats vrij in de auto, vanuit beveren-Leie (waregem), wie mee wil kan mee, ik vertrek morgenochtend zo rond 7h.
Geraardsbergen is slecht gelegen voor mij, dus moet ik nu naar Herzele ?
BTW, er is nog een plaats vrij in de auto, vanuit beveren-Leie (waregem), wie mee wil kan mee, ik vertrek morgenochtend zo rond 7h.