13/06/09 REGIOTOUR 2009

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

treker wrote:weet iemand het adres in haaltert start aan voetbalplein maar staan geen adres bojals je hier start voor de 70 km komt men dan ook langs de muur
Van Deurne? Ik ben oorspronkelijk van Zoersel, maar woon in Haaltert sinds 3 jaar. Het voetbalveld ligt vlak achter de sporthal van Denderhoutem (deelgemeente van Haaltert). Succes alleszins!
Als ge afrit aalst neemt, kan je best richting Ninove rijden en na de 2e lichten rechtsaf richting Denderhoutem. Dan ergens een parkeerplaatske zoeken, want dan zijt ge al vlakbij...
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

goldfinger wrote:
MC Jo wrote:Ja ja, maar als ge daar 10 cm diep in 't water staat, is het in de rest van Belgie poederdroog, bij 15 cm is het een beetje nat en bij 20 cm staat Belgie zowat onder. :-D
Ben juist gepasseerd aan de Kakelenberg (Ossewei officieel), ge zou daar ni opvallen met zwemvliezen en zwembroek. Ge kunt daar een baantje trekken van een 50 meter. :-?
Dit jaar eveneens genomen uit de andere richting, dus van garage De Tandt richting Hemelveerdegem, en dan de Triepstraat in. (zal voor de gelegenheid "Dripstraat" zijn! :-D
Ge kunt da stuk gerust ontwijken door ipv aan de renault garage in te rijden een paar 100 meter verder te rijden (richting g'bergen) en daar rechtsaf te slaan. Deze loopt evenwijdig met diene kakelenberg en ligt er een stuk beter bij , tenzij ge natuurlijk liever in de plassen (vijver) zwemt.
Heb dit in den tocht van steenhuize ook gedaan :wink:
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Ik ga voor het "bbantje trekken"!

Gert,
Om hoe laat vertrek je waar? Of ga je terug locomotief spelen? Ik ga eerst naar Denderhoutem om daar aan te sluiten bij Red, Anthony, Annabelle, Kenneth en nog een paar.
En gij?
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

MC Jo wrote:Ik ga voor het "bbantje trekken"!

Gert,
Om hoe laat vertrek je waar? Of ga je terug locomotief spelen? Ik ga eerst naar Denderhoutem om daar aan te sluiten bij Red, Anthony, Annabelle, Kenneth en nog een paar.
En gij?
Ik ga zondag naar Malmedy, 2 op één weekend is een beetje teveel van het goede :roll:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Mensen die interesse hebben kunnen het parcours ook downloaden en op gps zetten.
De link
Theuske
Mountainbiker

Post by Theuske »

Is het al wat droger geworden?
Vandaag geen regen in deze regio toch?
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Theuske wrote:Is het al wat droger geworden?
Vandaag geen regen in deze regio toch?
't Heeft hier vanmorgen nog een paar heel zware buien gedaan... Maar sedert deze middag is het droog. Zal allemaal goed meevallen denk ik.
goldfinger
Mountainbiker

Post by goldfinger »

kenny wrote:Mensen die interesse hebben kunnen het parcours ook downloaden en op gps zetten.
De link
Is mooi gedaan en sluit wel mooi aan, maar de route klopt niet helemaal volgens de pijltjes die nu hangen! Dit alleen maar ter info :wink:
GM marathon biker
Mountainbiker

Post by GM marathon biker »

@ Jaro! De carterblokken zijn geel geverfd.

Waarvoor dank aan de schepen van sport te Haaltert.

En gemeenteraadslid onzen Bart. =D>
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Bedankt voor de mededeling GM marathon biker, dat is een zorg minder voor zaterdag.
Post Reply