Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Malmedy...Ik zit dan ook in Platja D'aro en ga daar om de dag met Univega fietsen .De mooiste routes rijden wij daar .Wij vertrekken dan om 08.00 uur en zijn rond de lunch weer terug .Univega kent elk weggetje en elke berg , je komt echt op de mooiste plekken .We moeten zeker eens afspreken..
KDR
Mountainbiker

Post by KDR »

Hey Bollie,

Vanaf welke datum zitten jullie daar. Ik ben er reeds vanaf 8 juli. Is er dan iemand aanwezig die de buurt goed kent. Ik zit eigelijk nog wel iets hoger dan playa nl lla franc.

mvg

Kenny
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

malmedy wrote:Ik rij geregeld de moutingbikeroute van kasterlee . Misschien is het mogelijk om hier eens af te spreken .
jup, zeker, zeg maar wanneer :wink:
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Dit weekend ga ik de chrono rijdenin Malmedi rijden . Volgende week zaterdag 20 juni heb ik niets gepland . Ik zou willen afspreken aan de floreal tegen 13 h00 .Ik rij met zwarte CANYON .
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

@KDR.
Ik zit er vanaf 23 julie en blijf daar ongeveer 4 weken .Univega zit daar nog langer en gaat volgens mij al eind juni...sommige hebben ook altijd geluk.Als we daar met een leuk ploegje zitten moeten we echt eens een dag afsopreken zodat we met een man of 5 kunnen fietsen .Het is echt geweldig daaren univega is onze gids. =D>
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Hey KDR,
8 juli kom ik ginder aan en 25 aug. zit het erop voor mij.
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Hey Kurt...misschiem kom ik ook wel een weekje eerder..kijken of ik de vrouw zo gek kan krijgen :evil: [-o<
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Hey Frits,
dat zou geweldig zijn. Ik mag niet klagen want mijn vrouw blijft dit jaar gewoon thuis..... dus ik ga elke dag biken.
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Hey Frits,
dat zou geweldig zijn. Ik mag niet klagen want mijn vrouw blijft dit jaar gewoon thuis..... dus ik ga elke dag biken.
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Wij zouden vanaf 7 juli naar Platja trekken en er twee maal willen gaan mountainbiken. Is het de moeite om de eigen bike mee te brengen, of worden daar ergens fietsen verhuurd van een behoorlijk kwaliteitsniveau?

Luc,
Post Reply