Zeer goede ervaring met christmtb!
Pakketje was al verzonden voor ik 't geld had gestort.
Bedankt ook om hem voor die prijs te laten!
Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper
Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.
-
pctunner01
- Mountainbiker
- GBFelPresidente
- Mountainbiker
Post by GBFelPresidente »
Blijven proberen. Soms tot tien keer na elkaar. Ik wacht nog steeds op de terugbetaling van een item dat niet voorradig was.zikje wrote:bikesport.be
Eerste bestelling maand geleden besteld; was na één dag al aangekomen. Prima.
Vorige week banden besteld. Niks van gehoord of gezien. Al ettelijke keren getelefoneerd en gemaild, maar totaal onbereikbaar. Wel vreselijk irritant.
Blijven aandringen. Stuurden verkeerd onderdeel op. Stuurde het terug. Ik heb 2 maanden moeten wachten op terug betaling. 2 brieven van advocaat. Uitleg was dat ze intern een slechte communicatie hebben tussen boekhouding en verkoop.GBFelPresidente wrote:Blijven proberen. Soms tot tien keer na elkaar. Ik wacht nog steeds op de terugbetaling van een item dat niet voorradig was.zikje wrote:bikesport.be
Vorige week banden besteld. Niks van gehoord of gezien. Al ettelijke keren getelefoneerd en gemaild, maar totaal onbereikbaar. Wel vreselijk irritant.
- snitzer
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar, GT Force pro 2014, Specialized levo 2019, YT Capra 2019 pro race
Gewoon niks meer bestellen bij die gasten,ik heb vorig jaar het zelfde gehad.zikje wrote:bikesport.be
Ik heb toen zelf andere stukken voor het openstaand bedrag moeten kopen, omdat ze niet willen terug betalen. NOOIT meer bij bikesport.be
Na 4 of 5 mails en 3 telefoons, eindelijk antwoord gekregen. Eind van de week zou ik mijn banden moeten hebben. Ik ben benieuwd.snitzer wrote:Gewoon niks meer bestellen bij die gasten,ik heb vorig jaar het zelfde gehad.zikje wrote:bikesport.be
Ik heb toen zelf andere stukken voor het openstaand bedrag moeten kopen, omdat ze niet willen terug betalen. NOOIT meer bij bikesport.be