Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

vandaag welgeteld 1 week gestopt met roken en ondertussen al een avondje stappen en trouwfeest getrotseerd dus weet ik het dat ik het aankan ... Dit is mss geen sportieve prestatie, maar toch ben ergens wel trots! Het kan enkel mijn conditie ten goede komen, nu nog meer of 1 keer per week mijn bike van stal kunnen halen en tis in't sjakos!
patrick_dlr
Mountainbiker

Post by patrick_dlr »

Lampion wrote:vandaag welgeteld 1 week gestopt met roken en ondertussen al een avondje stappen en trouwfeest getrotseerd dus weet ik het dat ik het aankan ... Dit is mss geen sportieve prestatie, maar toch ben ergens wel trots! Het kan enkel mijn conditie ten goede komen, nu nog meer of 1 keer per week mijn bike van stal kunnen halen en tis in't sjakos!
En nu het moeilijkste, volhouden !! Veel succes :wink:
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Lampion wrote:vandaag welgeteld 1 week gestopt met roken en ondertussen al een avondje stappen en trouwfeest getrotseerd dus weet ik het dat ik het aankan ... Dit is mss geen sportieve prestatie, maar toch ben ergens wel trots! Het kan enkel mijn conditie ten goede komen, nu nog meer of 1 keer per week mijn bike van stal kunnen halen en tis in't sjakos!
=D> =D> =D> volhouden!!! :bounce:
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag 2 blosoroutes gedaan (rode). Die van Zomergem en Lovendegem. Alles bij elkaar geteld toch een goeie 80 km gereden vandaag =D>
patrick_dlr
Mountainbiker

Post by patrick_dlr »

Sgt.Stedenko wrote:Vandaag 2 blosoroutes gedaan (rode). Die van Zomergem en Lovendegem. Alles bij elkaar geteld toch een goeie 80 km gereden vandaag =D>
Niet slecht, vallen die blosoroutes mee van lovendegem en zomergem??
Ik ben niet nieuwschierig maar hoe lang ben je al bezig en hoeveel Km heb je al afgelegt in die tijd?? =D>
Denk binnekort eens de route te doen in waasmunster, ben daar verledenweek met de TT van zele door gereden en ziet er daar heel prachtig uit,zeker dat stuk met het losse zand :drunk:
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Sgt.Stedenko wrote:Vandaag terug naar Heist en dit goed voor een tocht van +83 km :bounce:
Zou dat ook wel eens willen doen. Kan je onmiddellijk zien langs welke kant van het kanaal de offroad ligt ? Of heb je mss daar een GPS track van ?

ps : gisteren 35 km op het Bloso Puyenbroeck/Wachtebeke parcours gereden. Eerst groen, dan rood/blauw, dan blauw omdat het begon te regenen ... #-o Toch heel wat offroad en stukken bos op dit stuk.

aan Patrick dlr : lovendegem is véél weg. Enkel het stuk aan de overkant van het kanaal (Vinderhoute, Merendree enz) is nog iets of wat. Zomergem is ook niet veel soeps doch iets beter dan Lovendegem.
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

patrick_dlr wrote:
Sgt.Stedenko wrote:Vandaag 2 blosoroutes gedaan (rode). Die van Zomergem en Lovendegem. Alles bij elkaar geteld toch een goeie 80 km gereden vandaag =D>
Ik ben niet nieuwschierig maar hoe lang ben je al bezig en hoeveel Km heb je al afgelegt in die tijd?? =D>
Denk binnekort eens de route te doen in waasmunster, ben daar verledenweek met de TT van zele door gereden en ziet er daar heel prachtig uit,zeker dat stuk met het losse zand :drunk:
Hallo, ik ben bezig van 14 februari 2009 (valentijn, DE dag dat mijn fiets binnen was :bounce: ) en heb er een kleine 2000 km opstaan. (op mijn gps staat 1590 maar heb die niet altijd meegenomen, of vergeten te starten enz..)
De Blosoroute van Zomergem is beter dan die van Lovendegem (meer offroad) maar ben wel veschillende malen verkeerd gereden, (zeker aan de baan naar Waarschoot. Er staan nochtans pijltjes maar dan moet je een huis binnenrijden :-? , dus teruggekeerd en voila, kzat weer op de route =D> )
patrick_dlr
Mountainbiker

Post by patrick_dlr »

Herder Alex² wrote:
Sgt.Stedenko wrote:Vandaag terug naar Heist en dit goed voor een tocht van +83 km :bounce:
Zou dat ook wel eens willen doen. Kan je onmiddellijk zien langs welke kant van het kanaal de offroad ligt ? Of heb je mss daar een GPS track van ?

ps : gisteren 35 km op het Bloso Puyenbroeck/Wachtebeke parcours gereden. Eerst groen, dan rood/blauw, dan blauw omdat het begon te regenen ... #-o Toch heel wat offroad en stukken bos op dit stuk.

aan Patrick dlr : lovendegem is véél weg. Enkel het stuk aan de overkant van het kanaal (Vinderhoute, Merendree enz) is nog iets of wat. Zomergem is ook niet veel soeps doch iets beter dan Lovendegem.
Bedankt alex, ik ga zeker ook eens afzakken naar wachtebeke,mijn schoonbroer woont daar en die heeft ook een MTB maar die ziet het niet zo hard zitten om te fietsen,hem nog wat zot maken :-D
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

patrick_dlr wrote:

Ik zal vandeneerste keer die gps track maken donderdag (want mijne uitleg gaat te lang worden :-? )
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag naar Heist willen rijden... Was een track aan het opnemen voor de offroad gedeeltes. Tijdens het afdalen ging ik plets op de grond. Resultaat, knie beschaafd en mijn linkerarm staat dik :-? Dan terug naar huis gereden, iemand gezien met pech aan de fiets. Gestopt en hem geholpen (zijn pedaal was eraf). Morgen toch een dag rust nemen en vrijdag naar Oudenaarde. Zaterdag de VTT in Zomergem :bounce: =D>
Post Reply