Extra tip?jakke-pompier wrote:aangezien ik bijna zeker weet dat het juist is zal ik de volgende opgave posten
Guess the bike.
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
duits
duur
bijna niet te vinden bij lbs
denk dat 9 van de 10 fietsen ergens in die manne hun huis beland en dat er nie mee gereden wordt ( alle zo is dat bij ne maat van mij toch)
tip boxer

Deze avond komt om 10.30u de hele foto er op te staan
komaan laat die hersenen werken, met de tip kun je hem vinden
duur
bijna niet te vinden bij lbs
denk dat 9 van de 10 fietsen ergens in die manne hun huis beland en dat er nie mee gereden wordt ( alle zo is dat bij ne maat van mij toch)
tip boxer

Deze avond komt om 10.30u de hele foto er op te staan
komaan laat die hersenen werken, met de tip kun je hem vinden
Last edited by jakke-pompier on Mon 08 Jun 2009 08:41, edited 1 time in total.
Inderdaad, de naam stond er nog leesbaar op! Bike fs ...
Liet mij ook al vermoeden dat het zo eentje was gemaakt door 'n bedrijf dat eigenlijk geen fietsen maakt.denk dat 9 van de 10 fietsen ergens in die manne hun huis beland en dat er nie mee gereden wordt ( alle zo is dat bij ne maat van mij toch)
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
jep das ne juste
dees zijn die van mijn maat word niet mee gereden dus goe zot dieje gast
staan daar een bikke te rotten in de veranda naast zijn carrera turbo waar wel wordt mee gereden

dees zijn die van mijn maat word niet mee gereden dus goe zot dieje gast
staan daar een bikke te rotten in de veranda naast zijn carrera turbo waar wel wordt mee gereden

- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
[/quote]
Liet mij ook al vermoeden dat het zo eentje was gemaakt door 'n bedrijf dat eigenlijk geen fietsen maakt.[/quote]
Maken anders veel verschillende modellen
Wil nie zeggen dat die goed zijn
Liet mij ook al vermoeden dat het zo eentje was gemaakt door 'n bedrijf dat eigenlijk geen fietsen maakt.[/quote]
Maken anders veel verschillende modellen
Ja maar ze zijn allemaal te exclusief, er wordt, zoals je al zei, amper mee gereden. Wat is het nut van zo'n etalagebeest.jakke-pompier wrote:Maken anders veel verschillende modellenLiet mij ook al vermoeden dat het zo eentje was gemaakt door 'n bedrijf dat eigenlijk geen fietsen maakt.
En hun hoofdproduct zijn nog altijd hun autotjes.
Waarom maken ze die dan zo duur?! Ze zouden er volgens mij meer winst op maken moesten ze die wat goedkoper op de markt brengen.manitou. wrote:votec bouwde hun frame's , dus deze werden niet door porsche zelf gemaakt![]()
het correcte antwoord is dus eigenlijk Votec
Ik dacht dat die duur waren omdat Porche die zelf moest maken met beperkte middelen waardoor het duurder werd.
Het topic werkt, ik heb op die 7 pagina's al veel bijgeleerd.
/Store in brain/ Votec made proche bikes /