07/06/09 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

mcoen wrote:Wel gehoord dat dit mogelijk de laatste tocht was van de greenbikers, het zou financieel nie haalbaar zijn. Hoop dat dit loze geruchten zijn, wat voor mij hoort deze in de top 3 van de ronde van het Waasland. Zou jammer zijn moest hij weg vallen.

grtz,

Marc
Loze geruchten, de data voor de wintertocht 2009 en de zomertocht 2010 zijn al vastgelegd
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

Na het stemmen samen met Dickie naar Bornem getrokken, wat een pak later was dan we gewend zijn, we zijn nogal vroege vogels.
Maar niet getreurd er was en rit van 72km. dus wat wil je meer, droog weer en dat hebben we er boven op bij gekregen :-D Parcour was goed en bolde dus zeer goed. We kregen al direkt gezelschap van een biker die de hele rit bij ons gebleven is. Het tempo werd dan ook vrij hoog gehouden zodat de bevoorradingen elkaar in snel tempo opvolgden, enkel aan de 2de stop 2 nagels in den achterband #-o enkel op de keiendreef ging het licht wel even uit, Dickie gaf er een lap op dat ik moest passen en de vogels waren gaan vliegen dan nog wat spielerei in het Nonnenbos en even een jong kereltje bewonderd die telkens er ne grote hem voorbij stak er achter ging als een bezetene. Na aankomst een paar Leffekes voor en een paar na de douche konden we weeral huiswaarts keren.
Conclusie: parcour, bevoorradingen, pijlen, geschenk alles was in orde, bedankt =D>
El Che
Mountainbiker

Post by El Che »

Greenbikers, gefeliciteerd met jullie 10de verjaardag. De tocht die jullie gisteren presenteerden stond als een huis, een verjaardag waard ...
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Zaterdag na het laatavondnieuws nog naar het weerbericht gekeken.
De weerboer van dienst beloofde in de loop van de nacht al motregen en voor zondag overal buien... :evil:
Gelukkig zat hij er naast, op weg naar het stembureau scheen het zonnetje zelfs.
Wel sneu voor de greenies, wsl hebben er daardoor enkele tientallen bikers afgehaakt.
De ganse voormiddag over een droog en snel parcours kunnen bollen =D> .
Met Bulls-Eye naar traditie voor de langste afstand uit het menu gekozen.
Veel off-road, vnl veldwegen met een paar leuke technischere stukjes in Ruisbroek en het Nonnenbos en zelfs wat 'strand'-werk :wink:
Onderweg ons ploegske van 2 uitgebreid met een biker uit Hingene hetgeen het tempo extra ondersteunde (25.7 avg) :wink:
Uiteindelijk stonden er 74km op de teller.
Thx, we hebben ons weeral geamuseerd!
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

proficiat Greenies, =D> =D> het was een 10 de verjaardag meer dan waard
alles was dik in orde......ook al hadden we meer kilometerkes op de teller dan aangegeven was
goei organisatie en tot de volgende
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Was van plan om op mijn gemakje de 75 km af te haspelen en de eerste 19 kilometer s dat aardig gelukt. Op de eerste bevoorrading kwam ik dan Daan tegen die bewees dat hij niet alleen aan een fiets kon werken maar er ook nog aardig kon op rijden. Het tempo ging drastisch naar boven maar ja dit parcours leende er zich uitermate toe. De greenbikers hebben er zowat alles uitgehaald wat de omgeving te bieden heeft, enkele mooie iets technischer stukken en een zandbak die je benen afsneed. De bevoorrading was zeer goed en de pijltjes hingen waar ze moesten hangen. Bedankt voor de perfecte organisatie en tot in de winter.
bravho
Mountainbiker

Post by bravho »

Mooie tocht, eens iets anders dan aan de andere kant van het water. Al bij al viel het weer nog enorm mee.
Ramses
Mountainbiker

Post by Ramses »

Al een pak Greenbikers-tochten meegemaakt de afgelopen jaren. Over deze editie kan ik kort zijn : absoluut de max, voor mij met stip de beste uitgave ooit. Keep up the good work, guys (and girls) =D> =D> =D>
vegi
Mountainbiker

Post by vegi »

mijn eerste keer dat ik de tocht mee heb gedaan. om eerlijk te zijn had ik er niet veel van verwacht omdat ik dacht dat ik de streek al volledig van buiten kende, maar ze hebben ervoor gezorgd dat ik volgend jaar terug kom (zeker als de start maar 200m van men deur is)
chapeau aan de organisatoren
Thomas der Belgier
Mountainbiker

Post by Thomas der Belgier »

vegi, ik hoop da ge goe onthouden hebt langs waar dat was.
'k zou ze graag ook is rijden, dus tot wanneer hebt ge examens?
of heeft er toevallig niemand een kaartje of gps versie of iets dergelijks?
zou echt heel tof zijn, aangezien er zoveel positieve commentaren zijn!
Post Reply