07/06/09 Bornem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- patrick_dlr
- Mountainbiker
Post by patrick_dlr »
Het was een toffe rit,en net voor de regen binnen
,Proficiat voor de organisatie, en tot de volgende keer 
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
De 72km gedaan ,parcours was niet erg uitdagend ,mss door de streek
Maar dan hebben we eens kunnen vlammen in de plaats
Bevoorrading was OK en pijlen waren te doen
5 Min in de regen voor we aan de aankomst kwamen,dus toch beetje nattigheid gevoeld
De wintereditie was toch leuker natuurlijk doet wa modder daar veel aan in de winter
Maar dan hebben we eens kunnen vlammen in de plaats
Bevoorrading was OK en pijlen waren te doen
5 Min in de regen voor we aan de aankomst kwamen,dus toch beetje nattigheid gevoeld
De wintereditie was toch leuker natuurlijk doet wa modder daar veel aan in de winter
-
Yannick_Boom
- Mountainbiker
Post by Yannick_Boom »
Vandaag de 55 km gedaan. Als ik wist dat de zwaarste stukke op het einde kwamen, had ik een beetje meer gelet op mijn snelheid en krachten in de km's daarvoor. De strook met het losse zand heeft me de das om gedaan. Toch nog een goede tijd neergezet, 2 u 25min.
- BikingRon
- Mountainbiker
Heb deze morgen de 72km gedaan had er 74 op de teller, en niet verkeerd gereden, zou dat kunnen kloppen. Ik heb van elke kilometer genoten, behalve van die 2km "kei"-lange dreef, daar gingen de benen even niet meer zoals de body het zou willen. Maar in en na het Nonnenbos was alles terug oke. Niet gevallen, niet verkeerd gereden, genoten, afgezien, een toffe drinkbus en voor de regen binnen! Meer moet da echt niet zijn. De bevoorradingen waren goed en perfect geplaatst dus alleen maar lof voor de Greenbikers uit Bornem.

- facebreaker
- Mountainbiker
Post by facebreaker »
74 km afgehaspeld , en nog eens 14 heen en weer naar de thuishaven
dus vandaag er 102 afgemaald tegen 23km/u gemiddeld ben best tevreden.
gezien de streek is hier zeker het maximale uitgehaald , aangezien ik nu wat meer km in de benen nodig heb is dit zeker meegenomen
bevoorrading Top
organisatie Top
maaien van de route , chapeau mannen knap-en veel werk geleverd.
mercie en tot de volgende

dus vandaag er 102 afgemaald tegen 23km/u gemiddeld ben best tevreden.
gezien de streek is hier zeker het maximale uitgehaald , aangezien ik nu wat meer km in de benen nodig heb is dit zeker meegenomen
bevoorrading Top
organisatie Top
maaien van de route , chapeau mannen knap-en veel werk geleverd.
mercie en tot de volgende
- rubber-12
- Mountainbiker
Om 10:00 vertrokken voor de 55 km.
Leuke tocht door een mooie streek. Niet echt uitdagend op MTB gebied, maar toch een aantal funstukjes.
Prima bepijling
Eersteklas bevoorrading.
Goede afspuitstand.
De lange zandstrook was vrij zwaar, mijn maat zijn licht ging uit.
Goed geamuseerd in het nonnenbos.
Tot de volgende.
Deze toer was voor mij een recup van de Hagelandse gisteren, met een gem. HR van 122 heb ik me niet echt dood gereden
.
Het gezelschap van een trage maat heeft wel geholpen om het tempo te drukken.
Leuke tocht door een mooie streek. Niet echt uitdagend op MTB gebied, maar toch een aantal funstukjes.
Prima bepijling
Eersteklas bevoorrading.
Goede afspuitstand.
De lange zandstrook was vrij zwaar, mijn maat zijn licht ging uit.
Goed geamuseerd in het nonnenbos.
Tot de volgende.
Deze toer was voor mij een recup van de Hagelandse gisteren, met een gem. HR van 122 heb ik me niet echt dood gereden
Het gezelschap van een trage maat heeft wel geholpen om het tempo te drukken.
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Foto's vandaag nog online op www.greenbikers.beCokeman wrote:Goed georganiseerde toertocht. Snel parcours (22,8 gem.). 3 bevoorradingen op de lange afstand (76 km) is een luxe, maar ze kwamen toch goed van pas. Juist op tijd binnen, vóór de regen. Op het eind nog een verjaardagsdrinkbus mogen ontvangen. Tot volgend jaar!
ps : komen de foto's op de greenbikers-website?
- snelleeddy
- Mountainbiker
Post by snelleeddy »
Alle geheugen kaarten werden ingeleverd, onze webmaster is druk om de foto's asap te plaatsen. Mogelijk nog deze avond, hetzij morgen te verwachten! Bedankt voor jullie deelname voor de talrijke bikers die vandaag Klein Brabant doorkruiste, MTB groeten.Cokeman wrote:Goed georganiseerde toertocht. Snel parcours (22,8 gem.). 3 bevoorradingen op de lange afstand (76 km) is een luxe, maar ze kwamen toch goed van pas. Juist op tijd binnen, vóór de regen. Op het eind nog een verjaardagsdrinkbus mogen ontvangen. Tot volgend jaar!
ps : komen de foto's op de greenbikers-website?
Bekijk www. grenbikers.be
Vandaag ook afgezakt naar Bornerm. In tenue gaan stemmen om 8:30, wilde het risico niet lopen dat ze me daar zouden houden en dan naar Bornem. Rond 9:10 gestart.
Gisteren is mijn zus getrouwd en ik was de enige die zot genoeg was om vroeg op te staan. Charlotte en Justine waren nie wakker te krijgen en het vrouwke heeft haar ook omgedraaid toen ik vertrok.
Eerste half uur wel enorm afgezien, ne zware kater is nie optimaal om te gaan rijden, maar wel genoten. Geluk met het weer en dus droog binnen. Twas weer prima in orde zoals gewoonlijk.
Wel gehoord dat dit mogelijk de laatste tocht was van de greenbikers, het zou financieel nie haalbaar zijn. Hoop dat dit loze geruchten zijn, wat voor mij hoort deze in de top 3 van de ronde van het Waasland. Zou jammer zijn moest hij weg vallen.
grtz,
Marc
Gisteren is mijn zus getrouwd en ik was de enige die zot genoeg was om vroeg op te staan. Charlotte en Justine waren nie wakker te krijgen en het vrouwke heeft haar ook omgedraaid toen ik vertrok.
Eerste half uur wel enorm afgezien, ne zware kater is nie optimaal om te gaan rijden, maar wel genoten. Geluk met het weer en dus droog binnen. Twas weer prima in orde zoals gewoonlijk.
Wel gehoord dat dit mogelijk de laatste tocht was van de greenbikers, het zou financieel nie haalbaar zijn. Hoop dat dit loze geruchten zijn, wat voor mij hoort deze in de top 3 van de ronde van het Waasland. Zou jammer zijn moest hij weg vallen.
grtz,
Marc
Mijne bikemaat heeft juist het zelfde voorgehad niet zo erg maar wel een hoofdwonde, het was geloof ik in de buurt van Ruisbroek.DDT-STAS wrote:Leuke tocht ! Wel maar 47km op de teller..ben tot de 'spoed' geraakt in de kliniek van Bornem want mijne makker had nen tak in de kop gekregen..![]()
Resultaat : barstende koppijn
en 3 draadjes!
![]()
Bedankt aan de goede zielen vd Greenbikers om mijne maat terug te brengen.
Tot de volgende editie ! ( met waarschijnlijk ne legerhelm op)