07/06/09 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

'k vrees dat ik niet voor 10u30 in beurnem geraak. tenzij mijn collega snel kan stemmen, ik naar de stembus vlieg en dan naar jullie (en dat allemaal op een uurtje, mmmmmmmmmmm b :roll: :roll: :roll: :roll: en benieuwd)
vegi
Mountainbiker

Post by vegi »

meteen gaan stemmen in tenue
ik heb sjanse: studenten mogen ze daar ni houden. die moeten nog gaan blokken :P
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

"just ridin" zal er ook zijn.
eerst gaan kiezen in mtb kledij, dan met de fiets van Waasmunster naar Bornem. daar waarschijnlijk de 55 en na den aprés terug naar huis .
Dus een 80 km in totaal. :drunk:
Jammer genoeg zijn er een paar van ons mannen bij de branweer. zij moeten het verkeer regelen aan de kieslocatie. :evil:
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Net terug van een testrit op de langste afstand (72 km). Bolt lekker, dus snelheid voor mijn doen hoog kunnen houden. Onze man in't veld heeft keurig werk afgeleverd, alle offroad stukken aan mekaar genaaid met een minimum aan asfalt en beton. Op 't einde toch nog moeten plooien, het graafschap en het zonnekeszand aan't Nonnenbos gaan met meer dan één kartouchke lopen. Afgeklokt op 3 uur en 10 minuten.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Morgen zeker van de partij voor de volle 72 km , is steeds mooie tocht daar =D> Hopelijk zijn de weergoden ons welgezind [-o<
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Kan de toer van 72km ingekort worden ingeval het erg begint te regenen?
Ik ben namelijk een echte 'droogweerfietser!'
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

spijtig genoeg ben ik er niet geraakt , om 8.30u vertrokken en onderweg naar de start versnellingsapparaat in het wiel geslagen #-o .......'t zal voor de wintertocht in December worden.
fonzarelie
Mountainbiker

Post by fonzarelie »

leuke tocht goede bevoorrading goede afpijling
tot de volgende

mtbha8 =D>
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Goed georganiseerde toertocht. Snel parcours (22,8 gem.). 3 bevoorradingen op de lange afstand (76 km) is een luxe, maar ze kwamen toch goed van pas. Juist op tijd binnen, vóór de regen. Op het eind nog een verjaardagsdrinkbus mogen ontvangen. Tot volgend jaar!
ps : komen de foto's op de greenbikers-website?
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

Leuke tocht ! Wel maar 47km op de teller..ben tot de 'spoed' geraakt in de kliniek van Bornem want mijne makker had nen tak in de kop gekregen.. :drunk: :drunk: Resultaat : barstende koppijn :evil: en 3 draadjes! :cry:
Bedankt aan de goede zielen vd Greenbikers om mijne maat terug te brengen.
Tot de volgende editie ! ( met waarschijnlijk ne legerhelm op :P )
Post Reply