07/06/09 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Komen met wat schuimend tandwielers ook naar hier afgezakt. Persoonlijk ga ik voor de grote toer, ben benieuwd wat ik moet verwachten heb hier nog niet gereden....
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

greenbikers tt

Post by bip bip »

JEPEDEWE wrote:Ik hoop dat we op het einde weer niet door die wegelkes rond dat domein moeten... dat ken ik nog van de vaste toer en vind dat niet echt aangenaam... is dat er bij of ni?
Groetjes
Als je met 'dat domein' het Breeven bedoelt,moet ik je teleurstellen.Hier ligt nu net onze start/finish-plaats =P~ .De wegeltjes rond het Breeven (langs de klimmuur) hebben in een vorige editie al eens als 'finale' gediend en vielen toen toch wel in de smaak #-o.
fonzarelie
Mountainbiker

Post by fonzarelie »

mtbha8 komt ook langs
IC
Mountainbiker
Location: Scott Scale 910 / Scott Scale 29" - 2 x 10 / On-One Scandal 26" - 1 X 9

Post by IC »

zondag zal't wat frisser zijn en vermoedelijk ook veel zuurstof in de lucht,
ideaal dus om te rijden, tot dan!
catwomen
Mountainbiker

Post by catwomen »

Komen zeker af. Leuke tocht daar in Bornem, willen we niet missen. :lol:
Vroeg gaan stemmen en hopen dat ze ons niet daar houden [-o<
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Nee nee, eerst fietsen en daarna stemmen met een verlichte geest!
Altijd het belangrijkste (of plezantste) eerst.
IC
Mountainbiker
Location: Scott Scale 910 / Scott Scale 29" - 2 x 10 / On-One Scandal 26" - 1 X 9

Post by IC »

eerste stemmen, eerst biken, ... dat maakt ieder voor zich uit - als je er maar bent

(als je eerst gaat stemmen kan je achteraf natuurlijk wat langer blijven hangen :lol: :drunk: )
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

IC wrote:eerste stemmen, eerst biken, ... dat maakt ieder voor zich uit - als je er maar bent

(als je eerst gaat stemmen kan je achteraf natuurlijk wat langer blijven hangen :lol: :drunk: )
Als ze ons dat nog eens lappen (is al de tweede keer dat er verkiezingen ingepland worden op de datum van onze toertocht), dan zorgen we voor een speciaal kiesbureau bij de start, dan kan iedereen vroeg starten en nadien ongedwongen genieten van de afterbike ...
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Murdock wrote: Als ze ons dat nog eens lappen (is al de tweede keer dat er verkiezingen ingepland worden op de datum van onze toertocht), dan zorgen we voor een speciaal kiesbureau bij de start, dan kan iedereen vroeg starten en nadien ongedwongen genieten van de afterbike ...
lol is inderdaad de 2de keer dat ze jullie dit lappen. Ga wel eerst stemmen zenne wil diene après nie missen bij jullie.
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Bij leven en welzijn ook zondag aanwezig voor de langste afstand. Hopelijk blijft het een beetje droog 8)
Post Reply