gewoon, ogen toe en doen alsof er niets aan de hand is :)herder levi wrote:
Ik veronderstel dat deze oversteek NIET in het parcour zit, maar het ligt alleszins in Malmedy.Al fietsend zie ik dit toch niet zitten.
14/06/09 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Als je graag schitterende fotoreeksen van huisfotograaf Arnaud Siquet wilt bekijken :vannoli wrote:Als ik die foto's zie krijg ik mega zin om al te vertrekken
dit is de link naar selecties van de edities 2004 tot 2008 :
http://www.rdhf.be/nl/photos.htm
- Enfant terrible
- Mountainbiker
Post by Enfant terrible »
Hi,
Ik heb me ingeschreven voor de 115. Maar als ik jullie commentaren hier lees...
Ik vind het belangrijk om te weten waar de (6) bevoorradingen precies liggen (op Km ...), zo kan ik ze mooi aanduiden op het profielplan. Ik vind dit echter niet terug op de site, terwijl de kijk-punten voor het publiek wel goed aangegeven zijn.
Iemand van jullie enig idee waar ik ze kan terugvinden ?
Merciekes !!
Ik heb me ingeschreven voor de 115. Maar als ik jullie commentaren hier lees...
Ik vind het belangrijk om te weten waar de (6) bevoorradingen precies liggen (op Km ...), zo kan ik ze mooi aanduiden op het profielplan. Ik vind dit echter niet terug op de site, terwijl de kijk-punten voor het publiek wel goed aangegeven zijn.
Iemand van jullie enig idee waar ik ze kan terugvinden ?
Merciekes !!
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Moet forfait geven voor deze marathon wegens zware val hagelandse chrono met sleutelbeenbreuk tot gevolg!
Spijtig had deze ook graag gereden! Maar ja zal voor volgend jaar zijn.