01/06/09 ardennes trophy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Theux movieclipje
Het hobbelig met stenen en wortels bezaaid parcour maakt het filmen hier niet echt gemakkelijk.
Daarom had ik het kleinste cameraatje mee.
beelden kunen nogal ssssshokkkkkkeeeuuuuunnnnn.........
De beste stukken heb ik gemonteerd tot een clipje.
C.U
Daarom had ik het kleinste cameraatje mee.
beelden kunen nogal ssssshokkkkkkeeeuuuuunnnnn.........
De beste stukken heb ik gemonteerd tot een clipje.
C.U
- Chiemel
- Mountainbiker
- Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike
Mijne maat heeft ook machtige foto's getrokken.Headshot wrote:zijn er nog door andere mensen foto's gemaakt buiten sportograf, heb heel veel kodaks gezien onder weg
wat mij ook opviel, zoveel HT's aan de start
Kijk maar eens op z'n blog http://tomvh.wordpress.com/
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Héél schoon materiaal !Chiemel wrote:
Mijne maat heeft ook machtige foto's getrokken.
![]()
![]()
![]()
Kijk maar eens op z'n blog http://tomvh.wordpress.com/
- Roel J
- Mountainbiker
@ Bulchman: schoon gefilmd!!
@ freezy: ik zou het toch eens willen proberen met een fully of het idd dan nog sneller zou kunnen, want nu is het toch dikwijls een geschok op het fietske (rij zelf HT), maar € 3000 is bij mij ook de dooddoener.
Ik vraag me trouwens af wat men met al die bidons doet. Iemand ruimt die toch op, of niet?
Misschien daarom dat er sommigen denken: "Laat alles achter, de kuisploeg ruimt het wel op en dit zit in de prijs inbegrepen"
In ieder geval: rommel achterlaten doe je niet, anders ist binnenkort gedaan en begint het gezaag weer, terwijl we het zelf in de hand hebben.
My 2cents.
@ freezy: ik zou het toch eens willen proberen met een fully of het idd dan nog sneller zou kunnen, want nu is het toch dikwijls een geschok op het fietske (rij zelf HT), maar € 3000 is bij mij ook de dooddoener.
Ik vraag me trouwens af wat men met al die bidons doet. Iemand ruimt die toch op, of niet?
Misschien daarom dat er sommigen denken: "Laat alles achter, de kuisploeg ruimt het wel op en dit zit in de prijs inbegrepen"
In ieder geval: rommel achterlaten doe je niet, anders ist binnenkort gedaan en begint het gezaag weer, terwijl we het zelf in de hand hebben.
My 2cents.
-
marathonman
- Mountainbiker
Post by marathonman »
Vipperke
Als ge over het prijzengeld wil zagen of over het inschrijvingsgeld zoals een mtber als U zou dit door uw club moeten betaald worden M.S. kan toch groots doen
Of een ander voorstel is ga rijden bij de VWF of WAOD toerkes rond de kerktoren.
Degene die bovenstaande duft te zeggen beseft niet goed hoeveel Vipperke (Robby) ,en alle andere goede competitie-renners, financieel en op vlak van training moeten investeren.
Ik rij al 20 jaar competitie en wordt daar echt arm van. Op hetzelfde niveau voetballen is een dikke villa waard. Een beetje respect voor Robby graag. Ik vind het ook niet leuk om met een aalmoes huiswaarts te keren als ik weet dat 20uur training en alle andere inspanningen in de week voor de wedstrijd maar zo weinig wordt geaprecieerd.
Als ge over het prijzengeld wil zagen of over het inschrijvingsgeld zoals een mtber als U zou dit door uw club moeten betaald worden M.S. kan toch groots doen
Of een ander voorstel is ga rijden bij de VWF of WAOD toerkes rond de kerktoren.
Degene die bovenstaande duft te zeggen beseft niet goed hoeveel Vipperke (Robby) ,en alle andere goede competitie-renners, financieel en op vlak van training moeten investeren.
Ik rij al 20 jaar competitie en wordt daar echt arm van. Op hetzelfde niveau voetballen is een dikke villa waard. Een beetje respect voor Robby graag. Ik vind het ook niet leuk om met een aalmoes huiswaarts te keren als ik weet dat 20uur training en alle andere inspanningen in de week voor de wedstrijd maar zo weinig wordt geaprecieerd.