YAABAA 499 trialbike
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- raceface
- Mountainbiker
- Location: granville mahone ml beachbike, granville pulse-sid-full xt, yaabaa 499 trialbike
http://www.tartybikes.co.uk/Kermit wrote:Maguras heb ik hier nog liggen, waarschijnlijk met een andere remblok dan? Ik ben wat bang voor discs, om mn schijf te plooien bij een val bedoel ik dan
hier vind je veel onderdelen
idd andere remblokken met zachtercompound zijn wel handig
grtzz
- Florian_53
- Mountainbiker
Post by Florian_53 »
doen ze dat bij u ook al?? als ik een a attest heb (zo goed ben ik niet bezigKermit wrote:Als je nu kon kiezen, 20" of 26"? En disc, v's of magura's?![]()
Als 'k een A-attest heb, staat er hier na de examens ook eentje
- Benneke
- Mountainbiker
Florian_53 wrote:doen ze dat bij u ook al?? als ik een a attest heb (zo goed ben ik niet bezigKermit wrote:Als je nu kon kiezen, 20" of 26"? En disc, v's of magura's?![]()
Als 'k een A-attest heb, staat er hier na de examens ook eentje) staan der hier eind juni nieuw setje kings aan de deur!!
Rijke mens
- Florian_53
- Mountainbiker
Post by Florian_53 »
king pepermuntjes natuurlijkKermit wrote:Ouders toch héFlorian_53 wrote:doen ze dat bij u ook al?? als ik een a attest heb (zo goed ben ik niet bezig) staan der hier eind juni nieuw setje kings aan de deur!!
Wa voor kings? Mountainkings, Chris Kings, Burger Kings?
nee chris king naven
Mijn dochter is nu een half jaartje bezig met Trial. Ze rijdt met een 20" en doet het niet slecht op de wedstrijden. Heb haar vorige maand een nieuwe fiets gekocht die lichter en beter is. Ik ben dan op haar oude fiets mee beginnen rijden. Heb nu echter een 26" aan een goed prijske gevonden en haar eerste fiets voor ee goe prijske kunnen verkopen.Kermit wrote:Als je nu kon kiezen, 20" of 26"? En disc, v's of magura's?![]()
Als 'k een A-attest heb, staat er hier na de examens ook eentje
De keuze tussen 20" en 26" is inderdaad een persoonlijke keuze. Ik heb nu een maandje getrained op de 20" en het lukt aardig, maar de 20" is nerveuzer dan de 26". Een 26" staat wat rustiger, maar is langs de andere kant ook langer dus wat moeilijker te om tussen de obstakels te slingeren.
Ben vooral omgeschakeld naar de 26" omdat die kwa gevoel dicht bij een gewone MTB aanleunt.
Wat betreft remmen, de beste combinatie is schijf vooraan en Magura velgremmen achteraan denk ik. Zo rijden trouwens de meeste. Schijf achteraan werd me afgeraden omdat die nogal eens tegen de rosten kan knallen en buigen. Risico is minder met de voorste schijf.
Grtz,
Marc