wie rijd er moto?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

.:bert:. wrote:Ik heb een maand of twee geleden mijne CBR 600RR verkocht en ne Buell XB12SCG gekocht. Iets compleet anders, maar echt súper voor woon-werkverkeer.
Goede keuze! =D>

Ikzelf rijd met een Buell XB12Ss

Een actiefoto...
Image

En twee statische foto's...
Image

Image
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Jannemanneke wrote:
.:bert:. wrote:Ik heb een maand of twee geleden mijne CBR 600RR verkocht en ne Buell XB12SCG gekocht. Iets compleet anders, maar echt súper voor woon-werkverkeer.
Goede keuze! =D>

Ikzelf rijd met een Buell XB12Ss
Ziet er iig strakker uit dan de mijne, aangezien ik 'm dagelijks gebruik (ook in regenweer) is't voor mij niet interessant om de kont korter te maken. Dat oogt beter maar het spatbord heeft z'n nut.

Hoe valt de Remus mee?

Deze is't:

Image
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

.:bert:. wrote: Ziet er iig strakker uit dan de mijne, aangezien ik 'm dagelijks gebruik (ook in regenweer) is't voor mij niet interessant om de kont korter te maken. Dat oogt beter maar het spatbord heeft z'n nut.
Ik rij alleen voor de fun, dus ook nagenoeg nooit in de regen

.:bert:. wrote:Hoe valt de Remus mee?
Nu goed, eerst twee exemplaren gehad waarvan de steunen voor de bellyspoiler van afbraken. Deze is een verbeterde (verstevigde) versie en die doet het nu goed. Ik rij zonder dB-killers, echt wel vette sound hoor!!

.:bert:. wrote:Deze is't:

Image

Mooi!
Da's een 2009 hé? En, hoe rijdt 'm?
nr71
Mountainbiker

Post by nr71 »

freezy wrote:Miljaar! :drunk: De S is die met de traction control erop zeker?
Wreed spul!

Zijn er hier trouwens die ervaring hebben met een circuitdag bij MSS Zolder? Ik zou deze zomer eens willen proeven van het circuitrijden (niveau 1).
Indien je nog nooit circuit gereden hebt is niv. 1 wel leuk. (Als je goed vlamt op straat zou het te traag kunnen gaan)

Ik vind het echter aan te raden om niv 1 toch ook te doen, kwestie van de goeie rijlijnen van de eerste keer te rijden. Rij btw ook de goeie lijnen zelfs al gaat het te traag en denk je dat je de bocht wel eens veel krapper zal nemen dan de instructeur.

Dus zeker doen ( en nu heiligschennis), het is nog leuker dan mountainbiken :wink:
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

yep,

dit is mijn machien ze (die ook te koop staat doe een bod via pb)
yamaha dragstar 1100
2001 23000km
Image
Image
Image

gr

beasty
Mountainbiker

Jannemanneke wrote: Mooi!
Yep, 't is nog ne verse :wink: De 700km die er ondertussen opstaan, zijn héél goed meegevallen. De SCG is fantastisch qua wendbaarheid, precies ne mtb :lol:
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

.:bert:. wrote:
Yep, 't is nog ne verse :wink: De 700km die er ondertussen opstaan, zijn héél goed meegevallen. De SCG is fantastisch qua wendbaarheid, precies ne mtb :lol:

Hey Bert, als je zin hebt om eens wat 'medebuellers' te leren kennen. Er bestaat een facebookgroep (Buell Bikers België) voor ons Buellrijders. Worden ooit meetings georganiseerd en gedachten uitgewisseld. ;)

http://www.facebook.com/group.php?gid=5 ... 768&ref=mf
Mountainbiker

Jannemanneke wrote:
.:bert:. wrote:

Hey Bert, als je zin hebt om eens wat 'medebuellers' te leren kennen. Er bestaat een facebookgroep (Buell Bikers België) voor ons Buellrijders. Worden ooit meetings georganiseerd en gedachten uitgewisseld. ;)

http://www.facebook.com/group.php?gid=5 ... 768&ref=mf
Tof, straks eens effe bekijken...

Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe die Remus eigenlijk klinkt.
JL157
Mountainbiker

Post by JL157 »

Ik spring deze week nog even binnen bij mn dealer om te vragen of hij nog een crf 450 2009 kan leveren.. :drunk:
Na een kort circuit avontuur toch weer voor motocross gekozen..
I love it!
VAN BELLE Jean Marc
Mountainbiker

Bmw K75 RT - PanAmerican (=PanEuropean) ST1100 - HD V-Rod

Post by VAN BELLE Jean Marc »

Rij soms 40.000 km per jaar voor mijn beroepsverplaatsingen en kan zeggen dat ik soms ook bijna in slaap val achter mijn stuur van mijn PanAm als ik 's avonds laat na een journalistenbestuursvergadering of zo eens naar huis rij à 4000 RPM langs de lege autostrades...

Ben nogal extraam in het vlak dat ik mijzelf als motard een sterke weggebruiker beschouw en dat ik dus vind dat ik altijd in de fout ben, wat er ook gebeurt op de weg. Een moto is een uitermate wendbaar iets en we moeten maar aan het gashendeltje draaien of de remmen dichtknijpen en we staan vrij snel stil (met de juiste banden/schokdempers/remmen).

Ik wil nu leren jumpen en plan mijn eerste trialbike nadat ik een beetje eenwieler leerde, en vind fietsen vanuit mijn triathlontrainingen van vroeger veel gevaarlijker dan een moto aan niet hoge snelheid (omdat je de baan mag inpalmen met zo'n grote PanAm met alle koffers en meer dan 400 kg baangewicht).

De V-Rod van mijn klant (die nu verkocht wordt, wèèèèè :cry: ) vind je beschreven met screaming-eagle geluid en met kleine videoclipjes op http://logocom.be/moto/v-r.

Op http://www.logocom.be/moto/030902%20Han ... 0V-Rod.pdf vind je nog een leuke handleiding om te rijden die ik schreef voor de klant, maar ook nuttig kan zijn voor beginnende 'motards' en 'moutardes'.

En voor de grapmakers onder ons heb ik eens een toffe elektronische truc uitgehaald: http://www.garagetv.be/video-galerij/lo ... nisch.aspx.

Groetjes
Post Reply