Thompson??

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Post Reply
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

[quote="Fluffy"]... vgl met die Thompson (vooral dan omdat Thompson full LX was en C'dale mix van XTR en waardeloze bucht!!)

Wat hebben ze jou dan bij Cannondale in de pollen gestopt ? Een model '14-18 ?

Ik rij met C'dale en Trek en beide fietsen hebben hun specifiek karakter ... en m'n Scalpel rijdt fenomenaal lekker. Maar om C'dale brol te noemen ? [-X [-X

Fieldbiker
Guest

Post by Guest »

ik heb ook een cannondale en heb daar totaal geen probs mee
hoe onderhou jij dan uwe bike?
mee op eht dak en de carwash in? ofzo?
Mick
Mountainbiker

Post by Mick »

Manitou! wrote:ik heb ook een cannondale en heb daar totaal geen probs mee
hoe onderhou jij dan uwe bike?
mee op eht dak en de carwash in? ofzo?
Tja... Er zijn er die shimano ook groten brol vinden maar ik heb daar ook geen problemen mee... :roll:
Sorry Manitou, ik kon het niet laten... :wink: :D
Guest

Post by Guest »

probleem is dat er een groot verschil zit tussen shimano en cannondale
:wink:
het ene is een dictator en dan op veel punten een loser van diktator terwijl de andere meer luistert naar zijn klanten
viper
Mountainbiker

Post by viper »

Natuurlijk, het ene merk wil de winst en het imago verzorgen door voor alles de grootste gemene deler te zijn; het andere merk door altijd anders te doen dan de rest.

Beiden hebben niet noodzakelijk een verband met met de beste kwaliteit of prijs/kwaliteit.
Captain Haddock
Mountainbiker

Post by Captain Haddock »

viper wrote:Natuurlijk, het ene merk wil de winst en het imago verzorgen door voor alles de grootste gemene deler te zijn; het andere merk door altijd anders te doen dan de rest.

Beiden hebben niet noodzakelijk een verband met met de beste kwaliteit of prijs/kwaliteit.
Hoera hoera, als dat geen wijze woorden zijn! Inkaderen en ophangen in fietsatelier.
nothing 's impossible
Mountainbiker

race team

Post by nothing 's impossible »

Heb een race team veloke van thompson.
De kader is dik in orde, licht en agressief.

Prijs/kwaliteit goed te doen, met wat geluk doet de velomaker er nog een percentje af

Bij de montage waren er wel enkele schoonheidsfoutjes. voorderailleur stond een cm te hoog, de kabelgaines waren niet afgeslepen....
[-X

Een voordeel tegenover de Amerikaanse merken is...

ge smijt uwen velo in den auto en gaat u eens kwaad maken in Lessines :evil:

Probeert dat maar eens bij scott :roll:
Fredwitrave
Mountainbiker

Post by Fredwitrave »

He tazzie. ik sta op het punt exact dezelfde fiets te kopen: Thompson Pilot xc met LX groep.

Daarom mijn vraag: ben jij nog steeds tevreden van de fiets? Wat zijn sterke en zwakke punten?

Thanx
Captain Haddock
Mountainbiker

Post by Captain Haddock »

Ik heb een zeus met lx en HS33. Ben er content van, is alleen wat zwaar. Neem zeker minstens een pilot XC-vork, ik had één met veer en elastomeer, ik heb die al vervangen. Neem ook zeker HS33 ipv V-brakes, echte aanrader (+miniem prijsverschil). Moest ik nu opnieuw moeten kopen, dan zou ik niet meer voor Thompson gaan maar voor Canyon (canyon.de dacht ik): lichte fietsen met ok onderdelen en zeer scherpe prijs.
ché
Mountainbiker

Post by ché »

Ik hem mor gestemd op den thompson mach-5xc!
Ik vin die fietse eigelijk afschuwelijk!
Ze werke dan oek nooit me schijfremmen ( eigelijk is da ni nodig vor in belgië ).
de afmontage is ni slecht voor de prijs, mor ik zen die fietse al zat gezien!!
Bekan alle dealer die ik ken verkope ze da merk! ( buiten lexpres, cass-bike, costermans, jupiter) )

Ik zou toch nog effe doorzoeke!
En zoals ik ne keer hier geleze hem, allist da ge dieë Lx groep laat valle, mor pakt dan zeker hs33 remme!!

gr
ché
Post Reply