Zitten mooie foto's tussen, als we de modder wegdenken ziet het er zeer goed uit...
Morgen ook van de partij, verwacht tegen half negen in te schrijven...
31/05/09 neuville en condroz
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- contrejour
- Mountainbiker
Post by contrejour »
was een mooie toer.Mooie afdalingen en enkele fameuse hellingen. 1 helling te voet mogen doen ,zoals iedereen die voor en achter mij was.
Ik vond 1 min punt: het stuk waar we over een pad met oude kapotte paletten moesten,vond ik erover.
Ik vond 1 min punt: het stuk waar we over een pad met oude kapotte paletten moesten,vond ik erover.
- Tinman
- Mountainbiker
Ik maar de 50km gereden. Zaten een paar technische klimmetjes in. Vond het geheel niet echt heel zwaar. Vrij veel asfalt stukken. Bevoorrading was goed, bepijlling was voldoende maar kon op sommige plaatsen beter. Dat stuk over die pallets was voor mij niet fietsbaar met al die stukken eruit. Eindoordeel 7/10
Toffe rit, maar naar Ardennennormen toch wat veel asfalt.
Bepijling kon op veel plaatsen beter.
Stuk met de paletten vond ik zo slecht nog niet, beetje spanning... houden ze het of niet.... mag wel eens...
Zaten een paar mooie afdalingskes tussen, niet teveel volk en een goede aprés... (alhoewel, had graag wat echte glazen gezien voor die Ciney, nu hebben we ne Jup uit 't fleske gedronken)
Rudi nog gezien aan de laatste bevoorrading, heb nog een stukske meegereden, maar toen ik de fiets even tegen de grond legde reden ze een te groot gat...
Bepijling kon op veel plaatsen beter.
Stuk met de paletten vond ik zo slecht nog niet, beetje spanning... houden ze het of niet.... mag wel eens...
Zaten een paar mooie afdalingskes tussen, niet teveel volk en een goede aprés... (alhoewel, had graag wat echte glazen gezien voor die Ciney, nu hebben we ne Jup uit 't fleske gedronken)
Rudi nog gezien aan de laatste bevoorrading, heb nog een stukske meegereden, maar toen ik de fiets even tegen de grond legde reden ze een te groot gat...
kawa wrote:
Vond wel dat ge er tot daar goed de pees oplegde
- Tinman
- Mountainbiker
Blijkbaar.... want er zat toch echt wel regelmatig erg lange asfalt stroken in.matrix wrote:te veel asfalt?? ms verkeerd gereden dan ?
Als je deze tocht vergelijkt met die in limburg of kanten van aarschot vond ik deze toch heeel weinig asfalt hebben . Ik vond t best pittig, maar ik ben maar een amateurke vergeleken bij sommige hier .
Het was inderdaad wel stevig op sommige plaatsen.contrejour wrote:was een mooie toer.Mooie afdalingen en enkele fameuse hellingen. 1 helling te voet mogen doen ,zoals iedereen die voor en achter mij was.
Perfect weer ook voor te biken!
Dat pad met de paletten heb ik zelf niet gezien. Was misschien op de 60km?
Heb enkele fotokes gepakt: http://biking2006.fotopic.net/c1706021.html