Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Kresj
Mountainbiker

Post by Kresj »

lol =D>
de aanhouder wint? :lol:
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag weer een goeie 60 gereden. Heb nieuwe specialized kledij gekocht :-D Maar moest toch even "uitslieren" en plets op de grond. Mijn stuur in mijn dij :roll:
Maar ondanks het koude en dat stuur toch een plezante tocht gemaakt :bounce: :bounce:
Vennekeu
Mountainbiker

Vandaag

Post by Vennekeu »

Hey ik heb vandaag een leuk stuk gereden +- 35 km waarvan +- 50% off road.
Vanaf de brug in Emelgem langs de vaart tot in Ooigem en zo naar de gavers en me daar nog wat uitgeleefd.
Men gemiddelde snelheid lag op 18.37 km/u
grtz van een leek
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Re: Vandaag

Post by Sgt.Stedenko »

Vennekeu wrote:Hey ik heb vandaag een leuk stuk gereden +- 35 km waarvan +- 50% off road.
Vanaf de brug in Emelgem langs de vaart tot in Ooigem en zo naar de gavers en me daar nog wat uitgeleefd.
Men gemiddelde snelheid lag op 18.37 km/u
grtz van een leek

=D> =D>
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag een kleine 75 km gereden. Grootste deel op de baan. Prachtweer!! :bounce: :bounce: =D>
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Sgt.Stedenko wrote:Vandaag een kleine 75 km gereden. Grootste deel op de baan. Prachtweer!! :bounce: :bounce: =D>
Ik heb vandaag ook 75 km op de baan gereden, met de dikke banden. Doch was de wind soms wel verraderlijk.
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag een goeie 70km gereden. Veel offroad maar ook op de baan. Ben den helft verbrand :-? en mijn gat doe zeer :lol:
Morgen nog een toer en maandag rust (airshow :bounce: :bounce: ). Dinsdag ga ik voor de 100. Als ik een paar weken de 100 doe ga ik beginnen aan vtt enal =D>
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag een goeie 90km gereden. Van Schipdonkkanaal doorgereden naar Heist en mij wat uitgeleefd op de dijk. Daarna fiets meegenomen opt strand en daar wat gecrost. Moet er wel bijzeggen dat het moeilijk verliep. Ik zweette mij letterlijk dood en geraakte soms niet vooruit :roll: Dan terug de dijk op en een cremeke gegeten :lol:
Gisteren was ik den helft verbrand, vandaag helemaal :bounce: :bounce:
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag terug naar Heist en dit goed voor een tocht van +83 km :bounce:
patrick_dlr
Mountainbiker

Post by patrick_dlr »

Hoy, ik ben zelf nog maar 6 weken aan het mountenbiken gegaan en ik moet toegeven dat de eerste 100km op de teller zeer zwaar waren.
Nu zit ik al over de 800km en de conditie begint op pijl te komen,alleen nog een 15kg vermageren.
Gisteren in bornem mee gedaan aan de TT 43km (47 op teller) en ik zat op een avs van 21,2 . Wel toegeven bij thuiskomst wel een uurtje geslapen :oops:
Nu veel trainen is de boodschap en de rest komt van zelf. :wink:

Image
Post Reply