Wekelijkse tochtjes regio Maaskant ...

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Edlisjas
Mountainbiker

Wekelijkse tochtjes regio Maaskant ...

Post by Edlisjas »

Elke zondagvoormiddag maken we met een aantal bikers een tocht in de omgeving van:

* Bergerven
* Rotem
* Lanklaar
* Maasmechelen
* Dilsen
* Opoeteren
* Opitter
* ...

Iedereen die interesse heeft om mee te gaan kan dat hier laten weten. We maken er geen wedstrijdje van, we hebben een redelijk tempo, het mag goed bergop gaan, ... We vertrekken in groep en komen in groep aan. Meestal vertrekken we rond 9 uur en zijn rond 12 uur terug. Vertrek is afhankelijk van de plaats waar we naartoe gaan en van de woonplaats van de mensen die meegaan.

De bedoeling is dat we van elkaar leuke tracks en fijne paadjes leren kennen. De voorbije weken is gebleken dat we nog van elkaar kunnen leren.

Dus laat hier een berichtje achter als je gezelschap wil. Dit kan ook interessant zijn voor de mensen die in de week willen gaan fietsen en niet graag alleen gaan.
saiko
Test team

Post by saiko »

ge zijt Elen vergeten :evil: :lol:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

En Waterschei terril :evil:
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

wat is een redelijk tempo?
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

G-m@n. wrote:wat is een redelijk tempo?
Geen slakkengangetje en geen race ... laten we zeggen een gemiddelde tussen de 18 en 20 km/uur met 500 - 600 hoogtemeters, al heb ik dat nooit gemeten.

@ saiko, ik dacht dat daar niets te beleven was? :wink:
@ spook, de terril heb ik enkel gedaan met toertochten, op mijn eentje nog nooit, zegt mij ook weinig eerlijk gezegd.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Edlisjas wrote:
G-m@n. wrote:wat is een redelijk tempo?
Geen slakkengangetje en geen race ... laten we zeggen een gemiddelde tussen de 18 en 20 km/uur met 500 - 600 hoogtemeters, al heb ik dat nooit gemeten.

@ saiko, ik dacht dat daar niets te beleven was? :wink:
@ spook, de terril heb ik enkel gedaan met toertochten, op mijn eentje nog nooit, zegt mij ook weinig eerlijk gezegd.
De terril is meer dan een "kaleberg"...alleen, ge moet het kennen(veel bossen en mooie singles aan de kant van As en Oplabbeek)...enfin, voor ene is het wat, voor de andere niets. De rest is top bestemming, alleen ieteke te snel voor me. (Zit liever met een gem.van 15...).
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Ga morgen niet komen,nog een beetje recupereren van de rit van vandaag(kan mij niet mentaal opladen :lol: ) en de maandag ga ik naar een auto tuningmeeting.Allé dan,tot een volgende
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik heb met Edlisjas afgesproken maandag 1/6 om 9u30 aan de 3-paal.
Ramboke
Mountainbiker

Post by Ramboke »

saiko wrote:ge zijt Elen vergeten :evil: :lol:
Ja ge hebt gelijk, dat padje van 200 meter achter de Breuk mag zeker niet ontbreken... :-D
WorkZ
Mountainbiker

Post by WorkZ »

Wat is't geworden jongens? Mooi tochtje gemaakt?
Post Reply