Wekelijkse tochtjes regio Maaskant ...
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Edlisjas
- Mountainbiker
Wekelijkse tochtjes regio Maaskant ...
Elke zondagvoormiddag maken we met een aantal bikers een tocht in de omgeving van:
* Bergerven
* Rotem
* Lanklaar
* Maasmechelen
* Dilsen
* Opoeteren
* Opitter
* ...
Iedereen die interesse heeft om mee te gaan kan dat hier laten weten. We maken er geen wedstrijdje van, we hebben een redelijk tempo, het mag goed bergop gaan, ... We vertrekken in groep en komen in groep aan. Meestal vertrekken we rond 9 uur en zijn rond 12 uur terug. Vertrek is afhankelijk van de plaats waar we naartoe gaan en van de woonplaats van de mensen die meegaan.
De bedoeling is dat we van elkaar leuke tracks en fijne paadjes leren kennen. De voorbije weken is gebleken dat we nog van elkaar kunnen leren.
Dus laat hier een berichtje achter als je gezelschap wil. Dit kan ook interessant zijn voor de mensen die in de week willen gaan fietsen en niet graag alleen gaan.
* Bergerven
* Rotem
* Lanklaar
* Maasmechelen
* Dilsen
* Opoeteren
* Opitter
* ...
Iedereen die interesse heeft om mee te gaan kan dat hier laten weten. We maken er geen wedstrijdje van, we hebben een redelijk tempo, het mag goed bergop gaan, ... We vertrekken in groep en komen in groep aan. Meestal vertrekken we rond 9 uur en zijn rond 12 uur terug. Vertrek is afhankelijk van de plaats waar we naartoe gaan en van de woonplaats van de mensen die meegaan.
De bedoeling is dat we van elkaar leuke tracks en fijne paadjes leren kennen. De voorbije weken is gebleken dat we nog van elkaar kunnen leren.
Dus laat hier een berichtje achter als je gezelschap wil. Dit kan ook interessant zijn voor de mensen die in de week willen gaan fietsen en niet graag alleen gaan.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
- Edlisjas
- Mountainbiker
Geen slakkengangetje en geen race ... laten we zeggen een gemiddelde tussen de 18 en 20 km/uur met 500 - 600 hoogtemeters, al heb ik dat nooit gemeten.G-m@n. wrote:wat is een redelijk tempo?
@ saiko, ik dacht dat daar niets te beleven was?
@ spook, de terril heb ik enkel gedaan met toertochten, op mijn eentje nog nooit, zegt mij ook weinig eerlijk gezegd.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
De terril is meer dan een "kaleberg"...alleen, ge moet het kennen(veel bossen en mooie singles aan de kant van As en Oplabbeek)...enfin, voor ene is het wat, voor de andere niets. De rest is top bestemming, alleen ieteke te snel voor me. (Zit liever met een gem.van 15...).Edlisjas wrote:Geen slakkengangetje en geen race ... laten we zeggen een gemiddelde tussen de 18 en 20 km/uur met 500 - 600 hoogtemeters, al heb ik dat nooit gemeten.G-m@n. wrote:wat is een redelijk tempo?
@ saiko, ik dacht dat daar niets te beleven was?![]()
@ spook, de terril heb ik enkel gedaan met toertochten, op mijn eentje nog nooit, zegt mij ook weinig eerlijk gezegd.