hallo
ik vroeg mij af als dual controls van shimano handig zijn in gebruik of ze het waart zij voor aan te kopen. Zijn er mensen die hier me ervaring hebben?
grtz
Klaas
dual control
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Florian_53
- Mountainbiker
Post by Florian_53 »
Ik heb er goed anderhalf jaar mee gereden en het schakelde perfect, een zeer snelle bediening dus ik was er zeer tevreden over!
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »
Ik heb nog dualcontroll gehad op mijn vorige bike, en was daar heel tevreden van. Went sneller dan triggers in mijn ogen...
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
heb dual controlers gehad op mijn orbea kan je zeer snel bij schakel als je het te goei door had , kehbw le dat stuk extra handel er af gedaan onde rkant dus alleen met remhendel schakelen 
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
Al 1.5jaar met de XTR versie aant rijden eerst de 960 versie (die ik te koop heb onder andere) en nu de 970versie
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=
En ik vind dat zeer gemakkelijk mits je maar 1hendel hebt om alles te doen en schakelt zeer vlot
1nadeel mss :deze winter alst goe onder nul was met bevroren handen heb je wel meer last om te schakelen,ik had de kracht nie om mijn hendel naar beneden te duwen
Mijne maat hebben gripshifters X.0 en toen was dat beter
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=
En ik vind dat zeer gemakkelijk mits je maar 1hendel hebt om alles te doen en schakelt zeer vlot
1nadeel mss :deze winter alst goe onder nul was met bevroren handen heb je wel meer last om te schakelen,ik had de kracht nie om mijn hendel naar beneden te duwen
Mijne maat hebben gripshifters X.0 en toen was dat beter