01/06/09 ardennes trophy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Kan je hier bekijken: http://www.chronorace.be/web2/inscripti ... mMode=Viewblomsky wrote:Waar kan je de deelnemerslijsten raadplegen? Iemand een site?
ondergrond
Hey iedereen,
maandag ben ik zoals vele andere jaren terug aanwezig om de 85 km te gaan overwinnen ( lees: overleven ). Heeft er iemand idee van de ondergrond momenteel ? Je weet nooit dat er iemand toevallig daar nu in de buurt is geweest.
Vorige week zat ik in Waimes en toen lag het er vrij pittig, maar heb geen idee wat het weer de voorbije dagen in Theux heeft aangericht. Hopelijk de komende drie dagen nog heel mooi weer ... maar ik vrees ervoor...
Vele groetjes
maandag ben ik zoals vele andere jaren terug aanwezig om de 85 km te gaan overwinnen ( lees: overleven ). Heeft er iemand idee van de ondergrond momenteel ? Je weet nooit dat er iemand toevallig daar nu in de buurt is geweest.
Vorige week zat ik in Waimes en toen lag het er vrij pittig, maar heb geen idee wat het weer de voorbije dagen in Theux heeft aangericht. Hopelijk de komende drie dagen nog heel mooi weer ... maar ik vrees ervoor...
Vele groetjes
- duc'y
- Mountainbiker
na deze rit komen er bij mij NN UST op (2.25), nu dus nog met de 2.1 EVO...Headshot wrote:yep, net als vorig jaar, enkel nu met NN SnakeSkin 2.25 ipv de EVO 2.1duc'y wrote:ik ook al ingeschreven voor de 65km,ben ies benieuwd...
@headshot: rij je dan met de Fuel?
de weersvoorspellingen zien er wel goe uit,'t zal zweten worden
-
zwiebertje
- Mountainbiker