31/05/09 Mont-St-Guibert > Update: foto´s organisatie p3
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Smallen Drash
- Mountainbiker
Post by Smallen Drash »
Eveneens van de partij! Ik kom samen met mijne vriend Gé Claxon.! En beter nieuws kan je niet hebben.. Ze geven goed weer!!

Zwaar? niet echt, maar wel mooi en afwisselend en ook erg 'Waals' Zo ver is dit ook niet in vergelijking met Bastogne Houfalise en andere bike paradijzen.Lampion wrote:Lees mijn vraag als 'Ik ben nog nooit over de taalgrens gaan biken omdat mijn kompanen dit allen te ver rijden vinden ...A d r i wrote:vergelijk het met de streek rond Grez Doiceau en Chaumont Gistoux
Hij is zeker ni zwaarder dan die van de zoenk, huldenberg,Overijse e;a., dus best te doen en heel plezant.....er zit vanalles wat inlukke wrote:Zwaar? niet echt, maar wel mooi en afwisselend en ook erg 'Waals' Zo ver is dit ook niet in vergelijking met Bastogne Houfalise en andere bike paradijzen.Lampion wrote:Lees mijn vraag als 'Ik ben nog nooit over de taalgrens gaan biken omdat mijn kompanen dit allen te ver rijden vinden ...A d r i wrote:vergelijk het met de streek rond Grez Doiceau en Chaumont Gistoux
Deze rij ik elk jaar, is 1 vd zaligste vd kalender.. Goeie sfeer, mooie streek, tof parcours met enkele zalige downhillekes
Is indd te vergelijken met de andere pareltjes uit de streek, Chaumont-Gistoux, Villers-la-Ville, Villeroux, Bousval, Hévillers en Tangissart.. plaatskes waar we ook passeren op deze TT, als ik het goed gezien heb op http://60gp.ovh.net/~vttdesha/VTTNL/tra ... 2009_2.jpg
Hopelijk gaan we die ferme afdaling die vh hoogste punt van de buurt blijft dalen onder de E411 euh.. afdalen ,want daar naar boven is niet veel man gegeven..
Ik kijk er alvast naar uit; en als het zonneke vd partij is is dit echt een zalige TT

Is indd te vergelijken met de andere pareltjes uit de streek, Chaumont-Gistoux, Villers-la-Ville, Villeroux, Bousval, Hévillers en Tangissart.. plaatskes waar we ook passeren op deze TT, als ik het goed gezien heb op http://60gp.ovh.net/~vttdesha/VTTNL/tra ... 2009_2.jpg
Hopelijk gaan we die ferme afdaling die vh hoogste punt van de buurt blijft dalen onder de E411 euh.. afdalen ,want daar naar boven is niet veel man gegeven..
Ik kijk er alvast naar uit; en als het zonneke vd partij is is dit echt een zalige TT
@ DV33
Idd. Maar het is een mes langs 2kanten een korte tehnische afdaling en een lange pittige klim , of een lange technishe afdaling en een pittige technische klim
snapt ge 
@ DV33
Idd. Maar het is een mes langs 2kanten een korte tehnische afdaling en een lange pittige klim , of een lange technishe afdaling en een pittige technische klim