31/05/09 Mont-St-Guibert > Update: foto´s organisatie p3

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Smallen Drash
Mountainbiker

Post by Smallen Drash »

Eveneens van de partij! Ik kom samen met mijne vriend Gé Claxon.! En beter nieuws kan je niet hebben.. Ze geven goed weer!! :wink: :wink: :wink:
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

waarmee valt dit te vergelijken van terrein? Ter vgl, ik rijd 50km langs de kanten van Heverlee en zo of is dit echt wel zwaarder? Ik zou anders ook wel eens afkomen ...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

vergelijk het met de streek rond Grez Doiceau en Chaumont Gistoux
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

A d r i wrote:vergelijk het met de streek rond Grez Doiceau en Chaumont Gistoux
Lees mijn vraag als 'Ik ben nog nooit over de taalgrens gaan biken omdat mijn kompanen dit allen te ver rijden vinden ...
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Lampion wrote:
Lees mijn vraag als 'Ik ben nog nooit over de taalgrens gaan biken omdat mijn kompanen dit allen te ver rijden vinden ...
Zwaar? niet echt, maar wel mooi en afwisselend en ook erg 'Waals' Zo ver is dit ook niet in vergelijking met Bastogne Houfalise en andere bike paradijzen.
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Smallen Drash wrote: Ik kom samen met mijne vriend Gé Claxon.! :wink: :wink: :wink:
Awel Smallen, Benne kik uwe maat niet meer? :cry:
Toch ga ik ook naar ginder achter! :evil:

Domme :wink:
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

lukke wrote:
Lampion wrote:
Zwaar? niet echt, maar wel mooi en afwisselend en ook erg 'Waals' Zo ver is dit ook niet in vergelijking met Bastogne Houfalise en andere bike paradijzen.
Hij is zeker ni zwaarder dan die van de zoenk, huldenberg,Overijse e;a., dus best te doen en heel plezant.....er zit vanalles wat in
DV33
Mountainbiker

Post by DV33 »

Deze rij ik elk jaar, is 1 vd zaligste vd kalender.. Goeie sfeer, mooie streek, tof parcours met enkele zalige downhillekes

Is indd te vergelijken met de andere pareltjes uit de streek, Chaumont-Gistoux, Villers-la-Ville, Villeroux, Bousval, Hévillers en Tangissart.. plaatskes waar we ook passeren op deze TT, als ik het goed gezien heb op http://60gp.ovh.net/~vttdesha/VTTNL/tra ... 2009_2.jpg

Hopelijk gaan we die ferme afdaling die vh hoogste punt van de buurt blijft dalen onder de E411 euh.. afdalen ,want daar naar boven is niet veel man gegeven..

Ik kijk er alvast naar uit; en als het zonneke vd partij is is dit echt een zalige TT 8) :lol: :lol:
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

Hopelijk gaan we die ferme afdaling die vh hoogste punt van de buurt blijft dalen onder de E411 euh.. afdalen ,want daar naar boven is niet veel man gegeven..

@ DV33
Idd. Maar het is een mes langs 2kanten een korte tehnische afdaling en een lange pittige klim , of een lange technishe afdaling en een pittige technische klim #-o snapt ge :roll:
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Is het deze afdaling (klim) soms?

Image

Image

?????
Post Reply