Hoi iedereen
Mijn zoontje is bijna 2 jaar en nu wil ik toch heel graag met hem gaan fietsen. Natuurlijk niet in bosrijke gebieden, maar op de "vlakke" banen zonder veel putten en kasseien.
Ik ben in het bezit van een Thompson Razor (LX).
Heeft iemand enige suggestie over welk kinderstoeltje ik zou kunnen aanschaffen? Ikzelf heb een systeem van Römer gezien, de Jockey comfort of Jockey Relax.
Heeft soms iemand één van deze modellen geplaatst op z'n MTB? En zoja, ben je er tevreden over?
Vele groeten
Fietsstoeltje voor MTB
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
Insomnia80
- Mountainbiker
heb ook een kinderzitje op mijn vorige mtb geplaatst
bevestiging is op het frame en zitje zelf kan je er vlug afhalen , enkel de blok op het frame blijft zitten dan
merk of type weet ik niet meer vanbuiten
gebruik dat nu toch al een jaar ongeveer
mijn zoontje is wel bijna 4j al en weegt toch al een kleine 17kg wat dus wel zen invloed heeft op het stuurgedrag van de fiets
maar ik kan het wel aanraden voor vlakke , rustige ritjes (zeker geen offroad)

bevestiging is op het frame en zitje zelf kan je er vlug afhalen , enkel de blok op het frame blijft zitten dan
merk of type weet ik niet meer vanbuiten
gebruik dat nu toch al een jaar ongeveer
mijn zoontje is wel bijna 4j al en weegt toch al een kleine 17kg wat dus wel zen invloed heeft op het stuurgedrag van de fiets
maar ik kan het wel aanraden voor vlakke , rustige ritjes (zeker geen offroad)
Wij hadden voor onze 2 kinderen ook die Romer jockey stoeltjes op de MTB staan en waren hier zeer tevreden over .
Een van de voordelen is dat door de bevestiging op de zadelpen schokken niet rechtstreeks van het achterwiel naar de kinderen gaan .
Heb de stoeltjes toen de kinderen te groot werden via het net verkocht en was er in geen tijd vanaf . Dus alhoewel die stoeltjes niet goedkoop zijn houden ze toch een hoge restwaarde
Een van de voordelen is dat door de bevestiging op de zadelpen schokken niet rechtstreeks van het achterwiel naar de kinderen gaan .
Heb de stoeltjes toen de kinderen te groot werden via het net verkocht en was er in geen tijd vanaf . Dus alhoewel die stoeltjes niet goedkoop zijn houden ze toch een hoge restwaarde
- rijwielenjacobs.be
- Mountainbiker
Post by rijwielenjacobs.be »