Inderdaad.MaC'Red wrote:kleurenblind soms ?? mijne compagnon ook en daardoor kon hij het rood oranje pijlke niet onderscheiden op een groene achtergrond ( gras ).Chiemel wrote:Eerst en vooral: om 7u25 aangekomen en de eerste parking stond juist vol !?! Dat beloofde dus voor de opkomst.
Om 7u45 dan uiteindelijk aangezet met mijn 2 compagnons voor de 105km. En amai mijne frak, dit is echt een top-marathon!
Leuke afstanden, genoeg hoogtemeters, veel offroad, leuke technische passages,... Kortom alles wat een mtb-hartje begeert!
Conditie bleek goed te zitten waardoor ik nergens de man met de hamer ben tegengekomen, juist op t einde randje van krampen door de mini-race die we nog gehouden hebben...
Tot slot in t zonneke nog genoten van een paar Enames en worstjes van op den BBQ.![]()
Volgend jaar absoluut opnieuw!!
1 puntje van kritiek misschien (maar k denk dat k den enigen ben): ik had enorm last met de rode pijltjes waardoor ik meer dan eens den afslag gemist heb...
MaC'Red
Daarom een oproep aan alle organisatoren: Als je pijltjes gebruikt, liefst uniform witte of gele. Rood is voor mensen met kleurenblindheid een bijna onbegonnen zaak...