post nr 200 in dit topic
RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Nieuwe upgrade... Heb een Rotor Agilis 2x9 (40-27) laten steken. Benieuwd wat het gaat geven. Ziet er strak en gelikt uit. Ben benieuwd hoe het gaat rijden...

Had er graag zaterdag mee op pad geweest bij onze marathon (opzichter Brakellus), maar door tijdsgebrek ben ik niet meer bij de lbs geraakt om de bike af te halen. Had een goeie test geweest...

Had er graag zaterdag mee op pad geweest bij onze marathon (opzichter Brakellus), maar door tijdsgebrek ben ik niet meer bij de lbs geraakt om de bike af te halen. Had een goeie test geweest...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Jazeker, maar ik ben soms langer in de weer met wax, zeepsop...dan met rijden.TaurineR wrote:De fiets ziet er zo mooi uit, nog geen krasje te zien, komt deze wel op de baan of in 't veld?
Moest ik wat overweg kunnen met een fototoestel, ik zou je heel wat foto's kunnen tonen van krassen, vooral aan de liggende chainstays...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
Yep, heb daar ver mijn domicilie...Gweñito Gafotas wrote: Ba den Bruno lotten steken? Lotj 'ns weten hoe den 40/27 bevalt hè