Camelback: welke?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
SoundLeSs
Mountainbiker
Location: MTB: Bianchi Oetzi 9700 Carb, Trek Top Fuel 9.9 | Koersfiets: Trek 1.9 Ultegra

Post by SoundLeSs »

Ik ben op zoek naar een deftige rugzak algemeen. Het dient vooral voor plakgerief mee te nemen. Het feit dat er een drankreservoir in zou zitten zou bijkomstig zijn, want heb 2 drinkebussen van 0,75l. Het is trouwens voor op de weg te fietsen, want ga in het verlof voor langere periodes trainen in de Ardennen. Wat moet erin geraken:

Multitool
Binnenband
CO2-patroon + shooter
Wat EHBO-gerief

Zou ik dan een camelbak nemen of een alternatief (zonder dranksysteem) van bijvoorbeeld Vaude of Deuter...
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

Bij AS adventure ist momenteel korting op de rugzakken 15% of ne gratis camelbak :wink: zo hebt ge ze alle 2 in eene slag
SoundLeSs
Mountainbiker
Location: MTB: Bianchi Oetzi 9700 Carb, Trek Top Fuel 9.9 | Koersfiets: Trek 1.9 Ultegra

Post by SoundLeSs »

native instinct wrote:Bij AS adventure ist momenteel korting op de rugzakken 15% of ne gratis camelbak :wink: zo hebt ge ze alle 2 in eene slag
Bedoelt ge dan echte trekrugzakken of gewone kleintjes?
King of the Hill
Mountainbiker

Post by King of the Hill »

SoundLeSs wrote:
native instinct wrote:Bij AS adventure ist momenteel korting op de rugzakken 15% of ne gratis camelbak :wink: zo hebt ge ze alle 2 in eene slag
Bedoelt ge dan echte trekrugzakken of gewone kleintjes?
Allebei, kijk eens op hun website.
budnaked
Mountainbiker

Post by budnaked »

weet er mss iemand wat voro camelback dat is dat je er gratis bijkrijgt? Want hun assortiment is best groot .
SoundLeSs
Mountainbiker

Post by SoundLeSs »

Bedankt voor de info. Ik ga me er vrijdag één aanschaffen.
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

Ik heb één van 3 liter gekocht. Je kunt er altijd minder indoen, namelijk, en vooral in de zomer heb je wel heel wat drank nodig onderweg.
SoundLeSs
Mountainbiker

Post by SoundLeSs »

Eventjes ter verduidelijking:

Bespaar u de rit naar de AS Adventure. Op hun site staat dan wel dat het op alle rugzakken van toepassing is die actie, maar als je in de winkel toekomt zie je de volledige affiche: Vanaf rugzakken van 60L (echte trekkersrugzakken dus). Deze campagne is dus gewoon bedoelt om een paar extra mensen naar hun winkel te lokken :wink:
Mr. Willy
Mountainbiker

Welke?

Post by Mr. Willy »

Hallo iedereen,
ik ben ook van plan om een camelbak te kopen aangezien de ritten altijd langer en langer worden.
ik heb mijn oog laten vallen op 2 modellen, namelijk de mule en de blowfish. Ik ben ter plaatsen gaan kijken en heb een lichte voorkeur voor de blowfish (vooral die rits is handig)
maar zo'n camelbak is niet goedkoop :( , daarom wil ik direct de juiste hebben, daarom was mijn vraag of iemand misschien ervaring heeft met de blowfish en mij die aan- of afraad.

al vast bedankt

grz. Willy
Dominicus
Mountainbiker

Post by Dominicus »

Hi!

Vandaag me een waterzak van het merk rockride aangeschaft in decathlon! Alleen kan ik maar niet vinden hoe ik dat ding kan water doen geven! Misschien een noob vraag :D

Ik heb het vermoeden dat ik een mondstuk nodig heb ofzo! Dat ik natuurlijk zou vergeten zijn indien van wel!

Groeten
Post Reply