Camelback: welke?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
SoundLeSs
- Mountainbiker
- Location: MTB: Bianchi Oetzi 9700 Carb, Trek Top Fuel 9.9 | Koersfiets: Trek 1.9 Ultegra
Ik ben op zoek naar een deftige rugzak algemeen. Het dient vooral voor plakgerief mee te nemen. Het feit dat er een drankreservoir in zou zitten zou bijkomstig zijn, want heb 2 drinkebussen van 0,75l. Het is trouwens voor op de weg te fietsen, want ga in het verlof voor langere periodes trainen in de Ardennen. Wat moet erin geraken:
Multitool
Binnenband
CO2-patroon + shooter
Wat EHBO-gerief
Zou ik dan een camelbak nemen of een alternatief (zonder dranksysteem) van bijvoorbeeld Vaude of Deuter...
Multitool
Binnenband
CO2-patroon + shooter
Wat EHBO-gerief
Zou ik dan een camelbak nemen of een alternatief (zonder dranksysteem) van bijvoorbeeld Vaude of Deuter...
- native instinct
- Mountainbiker
Post by native instinct »
Bij AS adventure ist momenteel korting op de rugzakken 15% of ne gratis camelbak
zo hebt ge ze alle 2 in eene slag
- King of the Hill
- Mountainbiker
Post by King of the Hill »
Allebei, kijk eens op hun website.SoundLeSs wrote:Bedoelt ge dan echte trekrugzakken of gewone kleintjes?native instinct wrote:Bij AS adventure ist momenteel korting op de rugzakken 15% of ne gratis camelbakzo hebt ge ze alle 2 in eene slag
-
SoundLeSs
- Mountainbiker
- Location: MTB: Bianchi Oetzi 9700 Carb, Trek Top Fuel 9.9 | Koersfiets: Trek 1.9 Ultegra
Eventjes ter verduidelijking:
Bespaar u de rit naar de AS Adventure. Op hun site staat dan wel dat het op alle rugzakken van toepassing is die actie, maar als je in de winkel toekomt zie je de volledige affiche: Vanaf rugzakken van 60L (echte trekkersrugzakken dus). Deze campagne is dus gewoon bedoelt om een paar extra mensen naar hun winkel te lokken
Bespaar u de rit naar de AS Adventure. Op hun site staat dan wel dat het op alle rugzakken van toepassing is die actie, maar als je in de winkel toekomt zie je de volledige affiche: Vanaf rugzakken van 60L (echte trekkersrugzakken dus). Deze campagne is dus gewoon bedoelt om een paar extra mensen naar hun winkel te lokken
Welke?
Hallo iedereen,
ik ben ook van plan om een camelbak te kopen aangezien de ritten altijd langer en langer worden.
ik heb mijn oog laten vallen op 2 modellen, namelijk de mule en de blowfish. Ik ben ter plaatsen gaan kijken en heb een lichte voorkeur voor de blowfish (vooral die rits is handig)
maar zo'n camelbak is niet goedkoop
, daarom wil ik direct de juiste hebben, daarom was mijn vraag of iemand misschien ervaring heeft met de blowfish en mij die aan- of afraad.
al vast bedankt
grz. Willy
ik ben ook van plan om een camelbak te kopen aangezien de ritten altijd langer en langer worden.
ik heb mijn oog laten vallen op 2 modellen, namelijk de mule en de blowfish. Ik ben ter plaatsen gaan kijken en heb een lichte voorkeur voor de blowfish (vooral die rits is handig)
maar zo'n camelbak is niet goedkoop
al vast bedankt
grz. Willy