Aalst - Bloso +/- 60km
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Welke route heb je gedaan ? Ik doe regelmatig de rode en groene en daar valt het goed mee. De blauwe daarentegen is héééél triestig. Mogen ze dringend iets aan doen...
TimDC wrote:Ga binnenkort ook nog eens een poging wagen om deze te rijden, al een paar maal geprobeerd maar deze route is zo slecht kwa bepijling dat ze bijna niet te rijden valt![]()
De stukken die we gedaan hebben waren wel mooi maar vreselijk drassig. Zal nog eens een poging wagen na een periode van mooi weer.
Route ligt er goed bij. Maar de 'vijver' naast de Dender is er nog steeds. Is mijn lastigste stuk. Lig er wel altijd ergens op mijn gezicht 
zyves wrote:Dit weekend nog een poging wagen om deze route te rijden... Heeft iemand ze onlangs gereden? Hoe ligt ze er bij? Is dat stuk naast de Dender op de groene route nog altijd een vijver?
- MaC'Red
- Mountainbiker
ik denk dat dit stuk bij iedereen wel gevoelig zal liggen, ik ga es kijken voor een alternatieve route ipv dit stuk.timdelma wrote:Route ligt er goed bij. Maar de 'vijver' naast de Dender is er nog steeds. Is mijn lastigste stuk. Lig er wel altijd ergens op mijn gezicht
zyves wrote:Dit weekend nog een poging wagen om deze route te rijden... Heeft iemand ze onlangs gereden? Hoe ligt ze er bij? Is dat stuk naast de Dender op de groene route nog altijd een vijver?
MaC'red
Bwa, het stuk hoort bij de route maar is altijd een vijver, ook als het een paar dagen droog is...
Maar als je een alternatief hebt, geef maar door. Spijtig genoeg heb ik wel nog geen gps...
Maar als je een alternatief hebt, geef maar door. Spijtig genoeg heb ik wel nog geen gps...
MaC'Red wrote:ik denk dat dit stuk bij iedereen wel gevoelig zal liggen, ik ga es kijken voor een alternatieve route ipv dit stuk.timdelma wrote:Route ligt er goed bij. Maar de 'vijver' naast de Dender is er nog steeds. Is mijn lastigste stuk. Lig er wel altijd ergens op mijn gezicht
MaC'red
- TimDC
- Mountainbiker
We gingen een poging wagen om Aalst volledig te rijden maar we zijn na rood en groen dan ook maar gestopt, het was op dat ogenblik overal verschrikkelijk drassig en de bepijling trok gewoon op niks, door wegenwerken in de omgeving van Aalst waren en toen verschillende pijlen verdwenen en leek onze tocht een heuse fietszoektocht ipv een bloso route. Zijn de Zwette manen van Aalst geen peter van deze route?timdelma wrote:Welke route heb je gedaan ? Ik doe regelmatig de rode en groene en daar valt het goed mee. De blauwe daarentegen is héééél triestig. Mogen ze dringend iets aan doen...
TimDC wrote:Ga binnenkort ook nog eens een poging wagen om deze te rijden, al een paar maal geprobeerd maar deze route is zo slecht kwa bepijling dat ze bijna niet te rijden valt![]()
De stukken die we gedaan hebben waren wel mooi maar vreselijk drassig. Zal nog eens een poging wagen na een periode van mooi weer.