Aalst - Bloso +/- 60km

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
zyves
Mountainbiker

Post by zyves »

Dit weekend nog een poging wagen om deze route te rijden... Heeft iemand ze onlangs gereden? Hoe ligt ze er bij? Is dat stuk naast de Dender op de groene route nog altijd een vijver?
mtbonly
Mountainbiker

Post by mtbonly »

Zaterdagvoormiddag zou ik eventueel wel eens willen meerijden, indien
voor jou geen probleem?
Laat maar iets weten, eventueel via pb.
zyves
Mountainbiker

Post by zyves »

Dat valt te zien met welke ambitie je wilt starten :-D
robken
Mountainbiker

Post by robken »

Hebben jullie deze route gereden? Hoe ligt deze erbij? Is dit een leuke route? Ik zou deze route namelijk deze week ook eens proberen.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ga binnenkort ook nog eens een poging wagen om deze te rijden, al een paar maal geprobeerd maar deze route is zo slecht kwa bepijling dat ze bijna niet te rijden valt :(

De stukken die we gedaan hebben waren wel mooi maar vreselijk drassig. Zal nog eens een poging wagen na een periode van mooi weer.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Welke route heb je gedaan ? Ik doe regelmatig de rode en groene en daar valt het goed mee. De blauwe daarentegen is héééél triestig. Mogen ze dringend iets aan doen...
TimDC wrote:Ga binnenkort ook nog eens een poging wagen om deze te rijden, al een paar maal geprobeerd maar deze route is zo slecht kwa bepijling dat ze bijna niet te rijden valt :(

De stukken die we gedaan hebben waren wel mooi maar vreselijk drassig. Zal nog eens een poging wagen na een periode van mooi weer.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Route ligt er goed bij. Maar de 'vijver' naast de Dender is er nog steeds. Is mijn lastigste stuk. Lig er wel altijd ergens op mijn gezicht ;-)

zyves wrote:Dit weekend nog een poging wagen om deze route te rijden... Heeft iemand ze onlangs gereden? Hoe ligt ze er bij? Is dat stuk naast de Dender op de groene route nog altijd een vijver?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

timdelma wrote:Route ligt er goed bij. Maar de 'vijver' naast de Dender is er nog steeds. Is mijn lastigste stuk. Lig er wel altijd ergens op mijn gezicht ;-)

zyves wrote:Dit weekend nog een poging wagen om deze route te rijden... Heeft iemand ze onlangs gereden? Hoe ligt ze er bij? Is dat stuk naast de Dender op de groene route nog altijd een vijver?
ik denk dat dit stuk bij iedereen wel gevoelig zal liggen, ik ga es kijken voor een alternatieve route ipv dit stuk.

MaC'red 8)
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Bwa, het stuk hoort bij de route maar is altijd een vijver, ook als het een paar dagen droog is...
Maar als je een alternatief hebt, geef maar door. Spijtig genoeg heb ik wel nog geen gps...
MaC'Red wrote:
timdelma wrote:Route ligt er goed bij. Maar de 'vijver' naast de Dender is er nog steeds. Is mijn lastigste stuk. Lig er wel altijd ergens op mijn gezicht ;-)

ik denk dat dit stuk bij iedereen wel gevoelig zal liggen, ik ga es kijken voor een alternatieve route ipv dit stuk.

MaC'red 8)
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

timdelma wrote:Welke route heb je gedaan ? Ik doe regelmatig de rode en groene en daar valt het goed mee. De blauwe daarentegen is héééél triestig. Mogen ze dringend iets aan doen...
TimDC wrote:Ga binnenkort ook nog eens een poging wagen om deze te rijden, al een paar maal geprobeerd maar deze route is zo slecht kwa bepijling dat ze bijna niet te rijden valt :(

We gingen een poging wagen om Aalst volledig te rijden maar we zijn na rood en groen dan ook maar gestopt, het was op dat ogenblik overal verschrikkelijk drassig en de bepijling trok gewoon op niks, door wegenwerken in de omgeving van Aalst waren en toen verschillende pijlen verdwenen en leek onze tocht een heuse fietszoektocht ipv een bloso route. Zijn de Zwette manen van Aalst geen peter van deze route?
Post Reply