En een super dikke pluim voor de organisatie
Tot volgend jaar...
Bruno
Post by bruno_dirt »
Post by prideandglory1891 »
zijn de eerste al online? zoja, waar?wezze wrote:wanneer komen de laatste foto's online?
ben eens benieuwd hoe ik aan het afzien was de laatste klim. hehe
Post by Emperor of the Mud »
no problemo wi! de ene dag is de andere niet en hier een slecht dag hebben is gelijk aan sterven... Chapeau dat je toch je forumnaam alle eer aangedaan hebtdeurbieter wrote:Prachtige tocht , de allermooiste, ...
serieus m'n pére gezien op de 105, gevochten tegen de krampen...
maar genoten van het schitterende parkoer,
ook dank aan m'n 2 mede bikers voor het nu en dan vertragen
zodat ik terug kon aanklampen,
volgend jaar wa meer voorbereid terug,
ben ik alleen of zien er hier nog geen foto's van de herders zelf die langs de kant stonden om foto's te nemen.wezze wrote:alles is te vinden hier op het forum hoor vanaf pagina10prideandglory1891 wrote:zijn de eerste al online? zoja, waar?wezze wrote:wanneer komen de laatste foto's online?
ben eens benieuwd hoe ik aan het afzien was de laatste klim. hehe
Andere foto's heb ik ook nog niet gezienprideandglory1891 wrote:ben ik alleen of zien er hier nog geen foto's van de herders zelf die langs de kant stonden om foto's te nemen.wezze wrote:alles is te vinden hier op het forum hoor vanaf pagina10prideandglory1891 wrote:zijn de eerste al online? zoja, waar?
die van de voorbereiding ja, en eerste bevoorrading, maar anders zie ik niks
idd die wilde ik zeggenbulcke wrote:Andere foto's heb ik ook nog niet gezienprideandglory1891 wrote:ben ik alleen of zien er hier nog geen foto's van de herders zelf die langs de kant stonden om foto's te nemen.wezze wrote: alles is te vinden hier op het forum hoor vanaf pagina10
Ik bedoelde de foto's die de herders zelf hebben genomen, waar het uurwerkje bijstondwezze wrote:idd die wilde ik zeggenbulcke wrote:Andere foto's heb ik ook nog niet gezienprideandglory1891 wrote:ben ik alleen of zien er hier nog geen foto's van de herders zelf die langs de kant stonden om foto's te nemen.