23/05/09 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ansfie
Mountainbiker

Post by Ansfie »

Gisteren de 105 km gedaan, nu dus onder de blauwe plekken en schrammen :wink:. Super goed georganiseerd: nen dikken 10/10 =D> =D> =D> Alles, maar dan ook alles was in orde! En dan nog zo'n zaaaalig weer. 8) Hier en daar wel n klimmetje niet kunnen doen wegens 'file' of doordat ik er zelf nie opgeraakte (mijn voorwiel steigerde af en toe, maar dat ligt wrs aan mijn techniek #-o ). T was serieus zwaar, maar wat een parcours!!!!!!!!!!!! =P~ =P~ =P~ De herdertjes lagen idd niet bij nachte en t waren zeeeeeer snode plannetjes die ze hebben uitgewerkt! :lol:
Bij deze nen dikken mercie en proficiat aan de Herders! =D>

Op de Foreest werd er nen MTB'er afgevoerd met de ambulance, hopelijk is alles goed gekomen met hem???
Slick
Mountainbiker

Post by Slick »

Prachtig, de max

50m voor de pallettenstrook een biker snoeihard in de prikkeldraad zien vlammen, het "lijk" hing daar te bengelen en na 10 tellen had dienne gast zichzelf er kunnen uitgesnijden, vol snijwonden en onder het bloed kroop die kerel terug op zijne bike, amaai, veel geschifte mensen tegenkomen vandaag.
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Yep @ all,

Gisteren ook hier vertrokken.... :-D

=D> =D> =D> 't was een SUPER ORGANISATIE =D> =D> =D>

Bedankt voor de mooie dag...

- goede bepijling naar de startplaats
- goede bepijling van het parcours
- schitterende bevoorradingen
- prachtig parcours
- schitterend weer

Gestart om 8u, goed gedoseerd in't begin, maar de krampen waren vooral aanwezig na de stukken 'ALLES GEVEN' in de HARD passages in de bossen. Jammer genoeg zijn de krampen niet meer weggegaan. #-o
Toch verder gereden... :bounce: Met nu en dan een verplichte stop om de krampen weg te masseren... :-?
Moe was ik niet echt... :lol: , maar de krampen hebben mij enorm parten gespeeld.
Ik heb van deze rit genoten van't begin tot het einde de volle 140km =D> (al zeg ik het zelf :oops: )

Gezien ik als laatste ben binnengekomen... #-o de Herders waren al aan't opruimen.... :roll:

Vlot kunnen gebruik maken van de douches... :bounce:
Denk misschien inderdaad eens aan die werftoiletten voor volgend jaar :-k (ook aan de bevoorradingen van de marathonafstanden)
@ Herder Frederik -> bedankt voor het wegwijs maken in de extra lus
@ Herder Carl -> bedankt voor de aangeboden Triple, maar de cola heeft mij méér deugd gedaan (snelle suikers)

@ alle HERDERS =D> =D> =D> PROFICIAT !!!

de waarden van de dag,
-140,39km (130km + extra FUN-lus) overal HARD gekozen
-> dit seizoen gebiked in totaal met jullie rit erbij 578KM
- 14,8kmph gemiddeld
-> niet slecht zou ik zeggen, wetende dat ik pas terug gestart ben sinds 1 Mei met biken na een polsbreuk in Maart en een nekwervelbreuk in Augustus vorig jaar
- 53,4kmph max.
- 9u28min gefietst -> mooie duurtraining zou ik zeggen

Gezien ik op zaterdag moet werken #-o , hoop ik te mogen zeggen... TOT VOLGEND JAAR... als het kan voor mij met iets meer training :wink: om jullie rit vlotter te kunnen rijden
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

God loves de herders, want we konden weer rekenen op een stralend zonnetje. Goed, want het parcours was serieus de moeite (stel je hetzelfde parcour maar eens voor mét modder). Jammer dat ik niet in zo'n streek woon, want het maakt mtb'en leuker en avontuurlijker. Ik ben gelukkig dat de organisatie gevarenbordjes plaatst. Als je de streek niet goed kent, kun je wel voor verrassingen komen te staan (= stevig op uw bek gaan).
Ik ga seffes starten met de training zodat ik volgend jaar sterker voor de dag kan komen :-D
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Nog een vraagje... :-k

Waar vinden we de pics? Op jullie site staan ze nog niet...

NOGMAALS een dikke PROFICIAT... =D> jullie SNODE plannetjes hebben gesmaakt :wink:
polarbear
Mountainbiker

Post by polarbear »

Voor bikers, door bikers. Kwaliteits-spielerei van de bovenste plank in eigen streek. Dit was AF.

Dank ook aan de weergoden (!)

PS Volgend jaar toch maar mijn lampke meenemen ;-)
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

polarbear wrote:Voor bikers, door bikers. Kwaliteits-spielerei van de bovenste plank in eigen streek. Dit was AF.

Dank ook aan de weergoden (!)

PS Volgend jaar toch maar mijn lampke meenemen ;-)
Zuste!!
Zo vroeg vertrokken of zo laat aangekomen?
polarbear
Mountainbiker

Post by polarbear »

christmtb wrote:Zuste!!
Uhm, optielus telde een 'ondergrondse' passage in the middle of nowhere... :-)
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

polarbear wrote:
christmtb wrote:Zuste!!
Uhm, optielus telde een 'ondergrondse' passage in the middle of nowhere... :-)
Aja,datte :roll:
wezze
Mountainbiker

Re: mooie rit herders!

Post by wezze »

moesti 3d wrote:een van de mooiste zo niet de allermooiste rit die ik gedaan heb in mijn korte carriere proficiat mannen en dank aan de wezze voor het spektakel jumpke in het eerste bos :-D
ja da was nog niets in het speelboske da was spectaculair. :drunk:
nu weet ik da hard staat om hard tegen de grond te gaan :oops: .
er zit een ei op mijn been de grote van een tennis bal hoho :drunk: en blauw, paars, geel allee alle kleuren van de regenboog.
volgend jaar iets minder rap dalen mss hehe :oops:
Post Reply