Gisteren gekozen voor de 90 km.
Beter dan dit kan je niet vinden in Vlaanderen. Heel goede organisatie.
Jammer dat ik op km 80 last had van kramp.
23/05/09 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- heavy kevie
- Mountainbiker
Post by heavy kevie »
Zou er niemand een witte zonnebril zijn tegengekomen
van Specialized bij de afspuitplaats voor de fietsten?
Zoja een seintje zou erg geapprecieerd worden.
Verder proficiat aan de herders, een geweldige tocht.
Meer van zulks!!
van Specialized bij de afspuitplaats voor de fietsten?
Zoja een seintje zou erg geapprecieerd worden.
Verder proficiat aan de herders, een geweldige tocht.
Meer van zulks!!
- Action-Man
- Mountainbiker
Post by Action-Man »
ben er gisteren ook vertrokken met een paar medebikkers van bij ons in het dorp.eerst gedacht van maar 105 km te doen aangezien ik de laatste tijd last heb van de knie.maar als we aan de laatste splitsing kwamen: nu we hier zijn moeten we alles meepakken en zijn we voor de 130 gegaan.ik ben er geraakt maar merk wel dat het met de jaren zwaarder word. op de inrichting moet ik geen commentaar geven want u weet dat alles in orde is bij de herders.enkel dit: ik vrees er voor als deze marathon nog meer volk gaat aantrekken dat de accomedatie te klein word.
Afgelopen week een verkoudheid op mijn lijf en tot gisteren mijn neus serieus verstopt met van alles en nog wat, dus ik wist echt niet wat ik moest verwachten, heb dan toch gekozen voor de 130 km + extra lus maar dat laatste was net iets teveel hooi op mijn vork, beginnen last krijgen van krampen waardoor ik bijna stapvoets de laatste hellingen moest nemen, om nog te zwijgen van die trap na dat tunneltje, tjonge tjonge dat vond ik nog het zwaarste van de ganse tocht....
Voor de rest is alles wel al verteld wat er te vertellen valt maw een vijf sterren rit met juist wat gebrek aan toiletten wat wreed ambetant is als je dringend moet....In elk geval herders bedankt voor deze prachtige dag en het onvergetelijk mountainbike plezier. Wat een fantastische sport hebben we toch. Oja en bedankt Johan voor het gezelschap, die laatste kilometers vond ik het echt tof dat je steeds boven aan de helling aan het wachten was.
Voor de rest is alles wel al verteld wat er te vertellen valt maw een vijf sterren rit met juist wat gebrek aan toiletten wat wreed ambetant is als je dringend moet....In elk geval herders bedankt voor deze prachtige dag en het onvergetelijk mountainbike plezier. Wat een fantastische sport hebben we toch. Oja en bedankt Johan voor het gezelschap, die laatste kilometers vond ik het echt tof dat je steeds boven aan de helling aan het wachten was.
PROFICIAT!!!!!!
Goeiemorgen,
In naam van XIII en mezelf van harte DANK aan het voltallige herdersteam!!!
Zoals we van hen gewoon zijn : alles was subliem!!!!
Ondanks de goeie voorbereiding heb ik de eerste 40 km echt gedacht van "de 130 haal ik nooit...". (Tja, de fiets kreeg een loeislechte reservevork en -wielen en dit heb ik meer dan eens gevoeld!).
Langzaam maar zeker kwam ik er door en was het genieten van al dat moois : het schitterend weertje
, de streek
, schitterende offroad, perfecte bepijling, perfecte gevaren-signalisatieborden (met mooie schaapjes
), schitterende oversteekposten
, perfect opgestelde bevoorradingen (de afstand vloog met telkens die intermezzo's) en een heel gezellige (maar veel te korte) apres!
Wat was dat genieten....!
Herdertjes, dikke bravo voor de beste organisatie en met glans dé tofste mtb-club van Vlaanderen!!!

In naam van XIII en mezelf van harte DANK aan het voltallige herdersteam!!!
Zoals we van hen gewoon zijn : alles was subliem!!!!
Ondanks de goeie voorbereiding heb ik de eerste 40 km echt gedacht van "de 130 haal ik nooit...". (Tja, de fiets kreeg een loeislechte reservevork en -wielen en dit heb ik meer dan eens gevoeld!).
Langzaam maar zeker kwam ik er door en was het genieten van al dat moois : het schitterend weertje
Wat was dat genieten....!
Herdertjes, dikke bravo voor de beste organisatie en met glans dé tofste mtb-club van Vlaanderen!!!
Gisteren aangezet voor de 105 en moet zeggen da het veel zwaarder was dan vorig jaar
.Maar ozo genoten van de tocht ,met het heksenpad en de opeenvolging van offroad beklimmingen in flobec
.Was de eerste 50km toch zwaar amaai
. Met herder fermie op de uitkijk voor de gevreesde saboteur van de ladeuze
, seingevers ,helpers en alle herders bedankt voor de mooie dag en rit in de vlaamse ardennen (schuusse city) .Tot volgend jaar , kga nog meetje nagenieten van de zere benen
dikke groetjes kadeetje

dikke groetjes kadeetje
Last edited by kadeetje on Sun 24 May 2009 09:54, edited 1 time in total.