23/05/09 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

net zoals vorig jaar opnieuw een pracht van een tocht.
Na de speeltuinen in de eerste 60km wilden de benen niet meer mee zoals ik het wilde, dus hebben we op't gemak verder gebold op de 105 + optielus.

Mijn wensen voor volgend jaar:
- minder klimmen en meer dalen
- kombochten in de afdalingen
- supporters langs de weg
G-shock
Mountainbiker

Post by G-shock »

tijdens de 47 km zou er ergens een keuze moeten geweest zijn tussen een makkelijke en een moeilijke afdaling... heb ik deze gemist of was ze er niet en zowel waar???

en voor de rest schitterenddddd
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

kortom =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> .
heb wel 2 keer de grond gekust maar heb genoten nie normaal.
see ya next year
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

dit was af =D> =D>

heb er een fantastische dag opzitten vandaag genoten van begin tot eind
we zijn 1x misreden waardoor onze 68 er 75 werd dus heb ik de optielus maar gelaten , mijn copain was toen al 10km aant sterven en ik wilde het risico niet nemen om zijn uitvaart nog te moeten regelen langs die optielus 8)

veel meer kan ik hierover niet zeggen dan dat deze met een grote stip genoteerd staat voor volgend jaar

en voor de statistieken : 75,1km à 17,9km/u avg en 2755 caloriekes verbrand volgens men polarke :lol:
duff
Mountainbiker

Post by duff »

prachtige tocht! heb wijselijk gekozen voor de 45 (had er wel een 55 assek binnen kwam :lol: ) na nog niet volledig gercupereerd te zijn van waimes.

toen ik toekwam had ik wel spijt dat ik niet voor de 67 gegaan ben!

was een TOP tocht met toffe sfeer onderweg en perfect georganiseerd!! =D> =D> =D>

volgend jaar zeker en vast terug!
steve
Mountainbiker

Post by steve »

ben vertrokken , maar ben nooit aangekomen :(
iemand heeft mij gecoupeerd op het rond punt makro ,met als resultaat ( boem) #-o was enkel wat blikschade.
aangezien ik omnium verzekerd ben raap ik de moet samen na het invullen van de nodige documenten rij ik door naar maarkedal.
een beetje vlugger dan voorzien, om wat tijd in te halen .
word ik in asper wel niet van de weg geplukt door de politie op moto, 15km /uur te veel ,en voor mijn fietsdrager nr plaat vergeten terug op te zetten lag in de wagen,
met als som 160€ samen
ben dan toegekomen in maarkedaal maar mijn dag was volledig naar de kl.
dus de rit zal voor de volgende keer zijn
Last edited by steve on Sat 23 May 2009 19:13, edited 1 time in total.
HanZi
Kerstman
Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville

Post by HanZi »

Zalig!!Heb de 130 goed verteerd,aan de laatste bev.nog gedacht de extra lus nog erbij te nemen,maar net aan het bordje een kramp gekregen.Was vlug van gedacht veranderd :roll:

PS,heeft iemand mijn pul met materiaal gevonden ?Ben ze verloren in een afdaling tijdens een val na ongeveer 40 km :(
Xss3s
Mountainbiker

Post by Xss3s »

Was echt bangelijk!
Heb de 47 + optielus tot een goed einde gebracht.
Die optielus was btw iets technischer dan de rest, ben bijna 3x op m'n gezicht gegaan :-) (kan ook de vermoeid zijn geweest.

Ik schrijf volgend jaar zeker in, hopelijk getrained genoeg om een langere afstand af te leggen.
fredjeraketje
Mountainbiker

Post by fredjeraketje »

Ook dit schaapje is supertevreden. Ik heb de 130 gedaan + optielus + Koppenberglus + heen en terug naar huis = 153,7 km. Ik ben heel traag vertrokken en moet ongeveer 11 uur onderweg geweest zijn, inclusief stops, inschrijving, aankomst, ... Ik heb, als "régional de l'étape", vooral kunnen genieten van de vele privéstukken vlakbij huis waar ik nog nooit gepasseerd was (oa rondom de Spichtenberg).

Bevoorrading, seingevers, bewegwijzering, infobordjes, gratis fietsbewaking, bewaking van je bagage, pechverhelpingstenten, en ik vergeet nog een paar dingen, waren impeccable.
gtiboy
Mountainbiker

Post by gtiboy »

amai, om 12u30 thuis vertrokken met de velo met in't vooruitzicht 67km afzien (ken de streek een beetje), na half uurtje rijden aangekomen in koekamer, inschrijven en... we zijn vertrokken.
de hele rit heb ik genoten, echt prachtige rit.
zo wijs dat ik zelfs de optielus erbij genomen heb. daar ging het even mis met krampen in de benen. Maar gelukkig kwam er een eenzame dame voorbij die me de moed gaf om door te gaan, weet niet hoe ze noemt want ik geraakte amper nog tot op 5m van haar, was beetje een jojo-spel, #-o maar goed met haar in't zicht naderde het einde snel, BEDANKT MEISJE MET DE ROZE TRUI =D>
eenmaal aangekomen, nog nen goeien trippel en dan richting huiswaarts, pff nog een lange klim, nog even off road naar beneden (in de rit moesten we daar naar boven na de bevoorrading in etikhove) en thuis met een 95 km op de teller gem. van 16.6 :oops:
nog veel werk dus...
BEDANKTVOOR DE MOOIE RIT HERDERS...
en tot volgend jaar, tegen dan moet ik wel voor den hele toer kunnen gaan...
grtz.
Last edited by gtiboy on Sat 23 May 2009 22:18, edited 2 times in total.
Post Reply