23/05/09 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Schoupabiker
- Mountainbiker
- Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem
Post by Schoupabiker »
ai, just gelezen dat het morgen is en niet volgende week.
Ik zal op mijn fietske kruipen voor de 90 of 105 want ik moet op tijd thuis zijn.
Maar dit wil je niet missen hè!
Kruip nu maar snel mijn nest in ... tot morgen!
oei t'is al straks ....
Ik zal op mijn fietske kruipen voor de 90 of 105 want ik moet op tijd thuis zijn.
Maar dit wil je niet missen hè!
Kruip nu maar snel mijn nest in ... tot morgen!
oei t'is al straks ....
- Moustache
- Kerstman
Op dat klein krampje na was het verdorie weer genieten geblazen. Het voltallige verenigingsleven van Schorisse op het appel voor parking, cantine en niet te vergeten voor de toertocht.
Was vorig jaar al straf, dan was het zeker straf om hetzelfde (hoge) niveau te behouden.
Zelf heb ik een paar nieuwe stukken gedaan, wegens vorig jaar geplooid na zo'n 35km om toen de laatste tien met de blik op oneindig en het verstand op nul af te bollen. Nu de 67, die er iets meer dan 70 waren met ons extra lusje in het bosje aan de start.
Volledig verslag op de gewone plek en de afspraak al op de kalender gezet voor volgend jaar.
Proficiat Herders.

Was vorig jaar al straf, dan was het zeker straf om hetzelfde (hoge) niveau te behouden.
Zelf heb ik een paar nieuwe stukken gedaan, wegens vorig jaar geplooid na zo'n 35km om toen de laatste tien met de blik op oneindig en het verstand op nul af te bollen. Nu de 67, die er iets meer dan 70 waren met ons extra lusje in het bosje aan de start.
Volledig verslag op de gewone plek en de afspraak al op de kalender gezet voor volgend jaar.
Proficiat Herders.
- sjarlewie krierecrosser
- Mountainbiker
Post by sjarlewie krierecrosser »
Met de krierecrossers gekomen en iedereen was vol lof over gans de lijn.
Proficiat mannen twas echt de max.
Voor mij de beste tocht uit de streek.
Greetz sjarlewie
Proficiat mannen twas echt de max.
Voor mij de beste tocht uit de streek.
Greetz sjarlewie
- betonboerke
- Mountainbiker
Herders
Post by betonboerke »
Deze morgen 20 voor 8 vertrokken samen met Bart ,Kurt en Knurrebikers Lady( =was vandaag niet te temmen) voor de 130 , rond de 90km in afdaling "salto mortale" knie gebleseerd en gelukkig kunnen aanpikken op de 30km was zo na 8km terug bij de auto, voor mij was het afgelopen , jammer maar toch voldaan !!!!!!!!!
DIT IS ECHT DE MOOISTE TT !!!!!!!!!!!!!!!!Zeker tot volgend jaar !!!
DIT IS ECHT DE MOOISTE TT !!!!!!!!!!!!!!!!Zeker tot volgend jaar !!!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Herderkes 80 X proficiat voor deze prachtige rit.
Vorig jaar was reeds prachtig maar dit jaar hebben jullie er nog een schepke bij gedaan.
Dik in orde , de 1ste 40 à 50 km waren werkelijk uitzonderlijk .
(met oa muziekbos den docteur,chalet radar,livierenbos
) maar ook daarna alles wat er waarschijnlijk maar te vinden was zat erin.
Bevoorradingen netjes alle 20km , bepijling organisatie gewoonweg super.
Heb de 105km gereden en 1835hm op mijn tellerke, meer dan genoeg om moe aan te komen maar niet versleten met het perspectief op morgen.
Ik ken er 2 die wel versleten zullen zijn
Onderweg nog beschoten geweest door een plaatselijke boer en nog 2 Hollanders zien racen bergaf op vlaamse aardekasseien tot ze alletwee in de lucht vlogen met heel ernstige gevolgen bij de 1ste aanblik (hopelijk is dit goed afgelopen).
Zeker tot volgend jaar.

Vorig jaar was reeds prachtig maar dit jaar hebben jullie er nog een schepke bij gedaan.
Dik in orde , de 1ste 40 à 50 km waren werkelijk uitzonderlijk .
(met oa muziekbos den docteur,chalet radar,livierenbos
Bevoorradingen netjes alle 20km , bepijling organisatie gewoonweg super.
Heb de 105km gereden en 1835hm op mijn tellerke, meer dan genoeg om moe aan te komen maar niet versleten met het perspectief op morgen.
Ik ken er 2 die wel versleten zullen zijn
Onderweg nog beschoten geweest door een plaatselijke boer en nog 2 Hollanders zien racen bergaf op vlaamse aardekasseien tot ze alletwee in de lucht vlogen met heel ernstige gevolgen bij de 1ste aanblik (hopelijk is dit goed afgelopen).
Zeker tot volgend jaar.