23/05/09 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
STUKA
Mountainbiker

Post by STUKA »

SPIJKERS EN NAGELS !!!

Omdat mijn vrouw morgen niet kan meerijden heeft ze deze namiddag
een stukje van het parcours gereden. Ergens aan de Eikenberg is ze in een hoop nagels gereden. Ongeveer 1,5 cm lang met een erg brede kop,
zodanig dat ze zeker met de punt rechtop blijven liggen. :evil:
Gelukkig is de spijker in de bovenkant van een nop blijven steken en niet door de band gegaan.
Vooral de vroege vertrekkers ( en de organisatoren ) zijn bij deze gewaarschuwd !!

Allicht weer een actie van zo'n lompe boer die het niet afkan dat over ZIJN ( ?? ) land wordt gereden.
b@rtm@n
Mountainbiker

Post by b@rtm@n »

zal vertrekken met pearl jam voor de 105 + lus niet de 130 omdat de conditie niet goed genoeg is( vorig jaar wel de 130 km gereden en twas de moeite)
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Tis een eenzaat die daar woond, had al gehoord van enkele herders da hij geen bikers luste . En da hij met nagels ging strooien , kleingeestig maarja zulke mensen zijn er spijtig ook he .Kga mijn trekijzer nog rap opzetten :wink: :wink: :wink: .Tis geen land ze een loske , maarja èèntje waar nog geen organisatie gereden heeft .
ja jootje zet de vaatjes ename maar klaar
Tot morgen om 7uur30 =D> =D> =D>
dikke groetjes kadeetje
HyperBaton
Mountainbiker

Post by HyperBaton »

Gisteren reden we op de streek en we hebben een stukje van de Herderstocht gedaan, het was de optionele lus geloof ik, die van 10 km, zo vertelde ons de persoon bezig was planken te leggen op een ietwat modderig stukje. Mooi stukje waar je even je zaklamp zelfs kan gebruiken ;-)
Maartend
Mountainbiker

Post by Maartend »

Ga daar morgen mijn left en mijn nieuwe wielen eens uitproberen. ben benieuwd hoe dat gaat rijden.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Voila, de pannenkoekjes zijn gebakken, de auto is geladen,maw we zijn klaar voor een schoolreisje naar Maarkedal! Vorig jaar mateloos genoten en zodoende is het me gelukt om onze XIII mee te krijgen! =D> Alleen jammer dat de Lapierre niet mee mag... :wink:
Alvast heel veel succes aan de herdertjes!!!
We duimen dat alles vlekkeloos en zonder ongelukken mag verlopen; aan de organsiatie en de voorbereidingen zal het alleszins niet liggen.

Tot morgen! :bounce: :drunk:
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

De herders zijn er klaar voor :bounce: :bounce:
Image
Tot morgen!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

katrien20 wrote:Voila, de pannenkoekjes zijn gebakken, de auto is geladen,maw we zijn klaar voor een schoolreisje naar Maarkedal! Vorig jaar mateloos genoten en zodoende is het me gelukt om onze XIII mee te krijgen! =D> Alleen jammer dat de Lapierre niet mee mag... :wink:
We duimen dat alles vlekkeloos en zonder ongelukken mag verlopen; aan de organsiatie en de voorbereidingen zal het alleszins niet liggen.

vraag nog rap de rush van herder steven, hij heeft hem toch niet nodig en 't is uw maat
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Wegens eerste communie,recepties en andere toestanden moeten sommige boskantrijders forfait geven. sorry, maar volgend jaar komt die bende ongeregeld zeker terug af.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

cowboy peter wrote:
katrien20 wrote:Voila, de pannenkoekjes zijn gebakken, de auto is geladen,maw we zijn klaar voor een schoolreisje naar Maarkedal! Vorig jaar mateloos genoten en zodoende is het me gelukt om onze XIII mee te krijgen! =D> Alleen jammer dat de Lapierre niet mee mag... :wink:

vraag nog rap de rush van herder steven, hij heeft hem toch niet nodig en 't is uw maat
:wink: Heb hem wel nodig, ben de hele dag van wacht in het Brakelse...mn andere is op onderhoud... Voor nen blonden mag Katrien en nadien es een toertje op rijden...als ze nog wil/kan tenminste... :-)
Post Reply