Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Vandaag een dikke 2 uur gaan rijden de kanten van Brakel. De benen zijn goed, de paadjes liggen er lekker bij. Ik zie het goed zitten!
Ga proberen rond 8u aan te zetten.
Edit: Voila zie, ze hebben me net overtuigd om de 130km te rijden.
@Kenny:voor iemand van uw kaliber, mag je niet minder doen dan de 130 km!
@Knurre:gaan we u nog herkennen,of moeten we uitkijken naar een zwart gebruind schaapke!
hopelijk voor u,ben je nog wat sportief geweest in Spanje(buiten het gewichtheffen,natuurlijk)
@herders:leggen we iets op a la nobby nic,racing ralf evo,of fast fred of furious ??
Kan er al voor 7 u30'gestart worden zodat ik nog even kan na-genieten(bekomen) voor den donker invalt?
Fietske bijna klaar na een lichte upgrade en nieuwe schakel -en remkabels(t'zal nodig zijn dat ze goed werken,denk ik)!?
De man is ook bijna klaar voor;slokdarm-ontsteking:beter,slechte hand en knie's:afwachten wat het morgen wordt??
Veel succes aan iedereen en in't bijzonder aan de moedige dames op de grootste afstanden!
Vandaag het parcour al eens gaan verkennen en ....................................... , kortom gewoon prachtig.
Al wie niet komt heeft ongelijk. En nu mijn valies inpakken
dit was gewoon subliem.
combinatie van prachtig weer en een goede organistatie kan gewoon niet fout gaan.
ik heb een klein inrekenigs foutje gemaakt, ik dacht dat het 1,5 uur rijden was met de auto maar het bleken 2,5 uur rijden (enkele rit)
daarom slechts de 105 kunnen rijden vanwege tijdsgebrek jammer maar helaas,