23/05/09 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

@ de B-ploeg...

Ik voorzie dat we zo'n 4 uur zullen rijden over de kidstoer (ik zeg dit alleen om Orbeabiker een beetje courage te geven) dus is mijn vraag:

Vertrekken wij nu samen met de A-ploeg om 7u30 of verzamelen we om 7u30?
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

@ Moustache,

Liefst om 7u30 reeds op de bike. Dus ter plaatse tussen 7u - 7u15.
Op het gemak, zodat er nog jus over is voor Raismes, en ik moet op tijd aan de arbeid in de namiddag.

De jeugd komt ook mee.
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

@ moustache: hier vantzelfde,liefst om 7u30 starten,kmoet nog weg 's avonds :oops:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Motorbiker wrote:@ Moustache, Liefst om 7u30 reeds op de bike. Dus ter plaatse tussen 7u - 7u15.
MX jorgy wrote:@ moustache: hier vantzelfde,liefst om 7u30 starten,kmoet nog weg 's avonds :oops:
Okay. I'll be there.
QUICK
Mountainbiker

Post by QUICK »

jupse
komen af voor de 105 km,
vraagje aan de herders welke bandkeuze best,
grz en tot zaterdag Q
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Wanneer om "kop" 7u30 het startschot van de B-ploeg de lucht invliegt,zal ik zorgen dat er ook aanhang.

Dus 7u-7u15 zijn we ginder en kunnen we al een beetje de sfeer opsnuiven.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Ik heb hier nog een klein aandenken aan Beuvry.
Daar ik mij het specifieke "boing" geluid herinner op de Terril van Loos En Gohelle, moet hij toch een 25km met me meegereden zijn.

De buitenband ligt in de vuilbak. De binnenband zit al klaar voor Maarkedal (zonder het minste schrammetje).

Image
rolling stone
Mountainbiker

Post by rolling stone »

Het zal hier ook mijn eerste rit worden bij de herders :bounce: ,en daar ik een lift van Motorbiker =D> =D> krijg zal ik er ook zijn tegen het startschot
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

jodelaietie wrote:Dus als ik wat verder geparkeerd sta , kan ik al mijn sportzak 's morgens meenemen en afgeven in vertrouwen aan de "vestiaire" zodat ik bij aankomst niet meer heen en terug moet naar de auto ?
Vorig jaar bij aankomst op de weide gaan liggen wat gedronken en daarna naar de auto gereden en zag het dan niet meer zitten om nog eens terug te keren om te douchen. De vestaire zou dit probleem moeten oplossen.
Thx !!
Dit klopt Jodelaietie, nu kan je gerust eerst wat uitblazen en na een vijftal Enames een douchke gaan nemen... :-D :-D :-D
racing_skelle
Mountainbiker

Post by racing_skelle »

man man, de zon is met ons, net als vorig jaar, dat wordt weer een feestje bouwen..
Skelle-bikers zullen er zijn. Als voorbereiding op de pyreneeën kan deze herderstocht wel tellen!
Post Reply