2de Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 23/05/09 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Tmeiske weet het al van in januari dak den dezen zeker rijd =D> ... Met enkele Vrienden vd Wakke Ondergrond gaan we voor de 105, wie weet zelfs voor de 115... En voor de rest: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik twijfel nog tussen 90 of 105 (beide weliswaar + 10km optielus). Maar nu vraag ik me af, de Brakellus met Livierenbos/Brakelbos, naar ik zie in de uitleg zit die niet in de 90 maar wel in de 105? Klopt dit, Herders? Ik zou nl. graag dit stukje erbij doen.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

freezy wrote:Ik twijfel nog tussen 90 of 105 (beide weliswaar + 10km optielus). Maar nu vraag ik me af, de Brakellus met Livierenbos/Brakelbos, naar ik zie in de uitleg zit die niet in de 90 maar wel in de 105? Klopt dit, Herders? Ik zou nl. graag dit stukje erbij doen.
De '90' is zonder de Brakellus!
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ok, dan wordt het dus 105 + 10. Allez, poging tot.....
true biking passion
Mountainbiker

Post by true biking passion »

Blijven de pijltjes zondag hangen?
Rijden donderdag Les Cimes de Waimes, zaterdag Waalse Pijl en zouden dan zondag eventueel Herdermarathon rijden.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

true biking passion wrote:Blijven de pijltjes zondag hangen?
De meeste ontpijlingsploegen beginnen rond 9u00. In bepaalde zones zijn we verplicht om op zondag te ontpijlen, als we er volgend jaar nog gebruik willen van maken.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Die mannen die niet kunnen rijden op zaterdag kunnen misschien zondagmorgen heel vroeg starten met licht op?? #-o
Als ze dan snel genoeg rijden,zijn ze terug voor de ontpijlingsploegen beginnen?? :lol:
Persoonlijk had er mij iemand gevraagd of vrijdag al alles uitgepijld zou zijn daar hij de zaterdag absuluut niet kon!
De meeste pijlen zullen er wel hangen,denk ik,maar de spitsingsborden??De privé-doorgangen zullen waarschijnlijk nog "fermé" zijn voor al wat niet groen ziet??
Het weerbericht ziet er in ieder geval veelbelovend uit voor zaterdag;veel zon s'morgens,temp.van 20°à21°C,toenemende bewolking in de namiddag
en pas s'avonds laat of s'nachts "kans"op een bui!
Woensdag,dond.-en vrijdag slechts een minieme kans op een bui! :bounce:
"snelle"Luc komt niet,hij moet zonodig naar de Ardennen gaan om een parcours te vinden op zijn maat!! :lol:
t'Zal dus veel rustiger(minder lawaaierig)zijn op het parcours,waardoor we nog meer van de natuur zullen kunnen genieten!! :bounce:
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Terug int land na schitterend weekje vakantie in Spanje.
't Zonneke heb ik alvast meegebracht (lief hé 8) ), nu nog de goeie beentjes teneinde zaterdag deze schitterende TT van dito organisatie tot een goed einde te brengen [-o<

Tot dan :bounce: :bounce: :bounce:
kris
Mountainbiker

Post by kris »

Nog een vraagje aan de herders.
De joybikers gaan uiteraard :-) voor de lange afstanden (90 - 105 -130)maar we zouden toch samen willen starten en zo lang mogelijk samen rijden.
Heb ik nu ergens gelezen dat de eerste splitsing voor de lange afstanden pas na 50km is?

aja, nog net opgemerkt dat er op jullie site bij 67km niet is aangeduid tot wanneer men mag vertrekken.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

kris wrote:Nog een vraagje aan de herders.
De joybikers gaan uiteraard :-) voor de lange afstanden (90 - 105 -130)maar we zouden toch samen willen starten en zo lang mogelijk samen rijden.
Heb ik nu ergens gelezen dat de eerste splitsing voor de lange afstanden pas na 50km is?
105/130 blijven continue samen, behalve dat de 105 de Oudenaardelus niet meeneemt. De 67/90 blijven ook behoorlijk goed samen, behalve de technische zone in de beginfase en de Oudenaardelus. De 90 wijkt af en toe af van de grote afstanden, en het zal dus iets moeilijker worden om samen te blijven.
kris wrote:aja, nog net opgemerkt dat er op jullie site bij 67km niet is aangeduid tot wanneer men mag vertrekken.
Tot 14u00 kan men voor de 67 starten! :wink:
Post Reply