23/05/09 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

El Baelos wrote:Ik heb zo'n beetje mijn eigen tocht samengesteld uit jullie gedetailleerde wegbeschrijvingen.
Ik ging eigenlijk starten voor de 90, maar dan moet ons groepje direct splitsen (er zijn er bij die voor de 47 gaan), en bovendien spreekt de Brakellus me meer aan dan de Oudenaardelus.
Bijgevolg beginnen we bij de 67, om na 7 km te splitsen van de 47.
Daarna wordt er afgesproken aan de eerste bevoorrading, waar de 47 en de 67 weer samenkomen.
Daar gaan de 47-rijders even mee op het parcours van de 67, aangezien ze anders het Livierenbos missen en ik hen kan verzekeren dat dat stuk te mooi is om links te laten liggen. Na het Livierenbos komen de 47 en de 67 weer samen, dus dan zit iedereen weer op het juiste traject.
Even verder splitsen we weer tot aan de finish.
Wanneer de conditie echt goed zit, volg ik na de tweede bevoorrading het parcours van de 105km naar de ijskelder en het Foreest, om daarna weer aan te sluiten op het parcours van de 67km.
Uiteraard wordt er afgesloten met de optielus van 10km.

Kan dit, beste Herders, of maak ik toch enkele redeneringsfoutjes?
Je kan voor jezelf een andere manier bedenken om door ons parcours te slingeren.
Het risico dat je met 10 of 200 km weer aan de aankomst toekomt vergroot natuurlijk wel ;) Ook oppassen dat je geen lange tijd zonder bevoorrading komt te zitten.
Ons parcours is zo opgebouwd : zes verschillende afstanden + een optielus. Hiermee kan je dus al tussen elf verschillende afstanden kiezen.
Hoe langer de tocht die je kiest, hoe zwaarder en technischer het wordt.
Wij zorgen ook voor een mooie spreiding van de deelnemers over het parcours zodat jullie nooit het gevoel gaan krijgen in één grote file te rijden.
Wie eventueel weer wil samenkomen met zijn vrienden na verschillende afstanden bekijkt best eens goed de grote kaarten aan de start. Daar zie je best hoe de verschillende lussen lopen.
Pas toch ook maar op als je vrienden met een kleinere motor ;) al over de zware startzone wil meenemen om hen hier en daar van al dat mooie te laten genieten. Recuperatiestukken zitten er daar echt niet in...
Maartend
Mountainbiker

Post by Maartend »

Ik zal daar zijn.
Acidboy
Mountainbiker

Post by Acidboy »

leopard wrote:
wezze wrote:als ik het goed begrepen heb starten we zaterdag met ons groepke bij jullie.
zitten er veel technische stukken op de 67?
en welke beklimmingen hebben we ?
@moestie3d , acidboy en leopard kzien et zitn e, met de nieuwen bike :lol:
ha de wezze lang geleden hé.
Als ik het goed begrijp volgens moesti starten we om 10u00 als dat gaat voor acidboy natuurlijk.
We horen mekaar nog wel.
Yep, om 10 u stipt starten we ! See ya !
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

@uncle Sam: ik vertrek maar 's middags hoor, zal u zeker daar zien dan!
Blijf je ook nog wat 'hangen' achteraf?

@Scubaluc: kga je niet lastig vallen hoor, bedankt voor het (oneerbare) voorstel! :wink:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

MoozeMeiske wrote:@uncle Sam: ik vertrek maar 's middags hoor, zal u zeker daar zien dan!
Blijf je ook nog wat 'hangen' achteraf?
Vorig jaar was het eerder 'liggen' :wink:
Tuurlijk dadde :P
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Herders, tot volgend jaar. :( Hopelijk is het dan niet op het weekend van O.L.Hemelvaart...anders tot over twee jaar.)
unitas
Mountainbiker

herders

Post by unitas »

straffen toebak in mijn geboortedorp
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Hier in mooiste streek van de vlaamse ardennen kurkdroog , kheb wel een snotvalling tju . En voor wa een geboortedorp , toch een schoon dorpje he unitas =D> =D>
unitas
Mountainbiker

herders

Post by unitas »

mijn jeugd genoeg den ten houte op en afgereden voor heel mijn leven
GECKO
Mountainbiker

Post by GECKO »

Deze tocht staat met 3 kruiskes in mijn agenda. Een km of 60 zal wel genoeg zijn. We hebben ons alvast goed voorbereid. Vandaag als training nog de toertocht van Helkijn gereden plus 30 km extra. Ik ben dus voorzien op het ergste. Bring it on! :wink:
Post Reply