Je kan voor jezelf een andere manier bedenken om door ons parcours te slingeren.El Baelos wrote:Ik heb zo'n beetje mijn eigen tocht samengesteld uit jullie gedetailleerde wegbeschrijvingen.
Ik ging eigenlijk starten voor de 90, maar dan moet ons groepje direct splitsen (er zijn er bij die voor de 47 gaan), en bovendien spreekt de Brakellus me meer aan dan de Oudenaardelus.
Bijgevolg beginnen we bij de 67, om na 7 km te splitsen van de 47.
Daarna wordt er afgesproken aan de eerste bevoorrading, waar de 47 en de 67 weer samenkomen.
Daar gaan de 47-rijders even mee op het parcours van de 67, aangezien ze anders het Livierenbos missen en ik hen kan verzekeren dat dat stuk te mooi is om links te laten liggen. Na het Livierenbos komen de 47 en de 67 weer samen, dus dan zit iedereen weer op het juiste traject.
Even verder splitsen we weer tot aan de finish.
Wanneer de conditie echt goed zit, volg ik na de tweede bevoorrading het parcours van de 105km naar de ijskelder en het Foreest, om daarna weer aan te sluiten op het parcours van de 67km.
Uiteraard wordt er afgesloten met de optielus van 10km.
Kan dit, beste Herders, of maak ik toch enkele redeneringsfoutjes?
Het risico dat je met 10 of 200 km weer aan de aankomst toekomt vergroot natuurlijk wel
Ons parcours is zo opgebouwd : zes verschillende afstanden + een optielus. Hiermee kan je dus al tussen elf verschillende afstanden kiezen.
Hoe langer de tocht die je kiest, hoe zwaarder en technischer het wordt.
Wij zorgen ook voor een mooie spreiding van de deelnemers over het parcours zodat jullie nooit het gevoel gaan krijgen in één grote file te rijden.
Wie eventueel weer wil samenkomen met zijn vrienden na verschillende afstanden bekijkt best eens goed de grote kaarten aan de start. Daar zie je best hoe de verschillende lussen lopen.
Pas toch ook maar op als je vrienden met een kleinere motor