Hartelijk dank voor het antwoord, het aftellen kan beginnen. Hopelijk blijven de weergoden ons wat goed gezind, voorlopig ziet het er al bij al positief uit.Herder Ronny wrote:De Herders hebben vorig en dit weekend de volledige toer gereden. Enkelen hebben beide ritten deels mee gereden, en er was duidelijk verschil tss gisteren en vorig weekend. Uiteindelijk viel het zeer goed mee, het parcours kan héél wat water verdragen en het was enkel de bovengrond die wat glibberig was, echte moddertoestanden hebben we niet gezien.
Het 'voorlopige' weerbericht lijkt ons tamelijk gunstig, maar zolang het de dag zelf niet regent zal het overal zeer goed meevallen.
23/05/09 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik weet niet goed aan wat ik mij allemaal mag verwachten zaterdag daar het mijn eerste herdertocht wordt,maar met ervaren "rotten" als Moustache en Motorbiker zal ik wel over de 67 kilometer "skreve" geraken.
Er is gerust nog compagnie welkom bij onze B-ploeg....
Er is gerust nog compagnie welkom bij onze B-ploeg....
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Anneke, als je maar de dertig afhaspelt, dan wil ik wil de rest van de dag gerust tot uw dienst zijn, al is het maar om de al te opdringerige herders van uw lijf te houden. Verder heb ik nog een avondcursus massage gevolgd, die ik met veel plezier in de praktijk wil brengenMoozeMeiske wrote:Ik kom ook af... voor de 30![]()
Tot dan!
Als dit voorstel niet geheel aan uw verwachtingen mocht voldoen, dan heb ik met mijn jarenlange ervaring nog andere leuke zaken in gedachte, die ik met véél enthousiasme in de praktijk wil brengen.
@Mister T
Mocht deze aankondiging er een beetje over zijn, dan mag je me gerust, mits het aanbieden van de nodige versnaperingen (lees drankjes)
Mvg,
Scubaluc
PS: Aan de medeherders die deze topic een beetje in het oog houden...........sorry, maar ik kon er niet aan weerstaan
@de andere medebikers, veel plezier toegewenst op onze tocht, ongeacht de omstandigheden.
ha de wezze lang geleden hé.wezze wrote:als ik het goed begrepen heb starten we zaterdag met ons groepke bij jullie.
zitten er veel technische stukken op de 67?
en welke beklimmingen hebben we ?
@moestie3d , acidboy en leopard kzien et zitn e, met de nieuwen bike
Als ik het goed begrijp volgens moesti starten we om 10u00 als dat gaat voor acidboy natuurlijk.
We horen mekaar nog wel.
Ik heb zo'n beetje mijn eigen tocht samengesteld uit jullie gedetailleerde wegbeschrijvingen.
Ik ging eigenlijk starten voor de 90, maar dan moet ons groepje direct splitsen (er zijn er bij die voor de 47 gaan), en bovendien spreekt de Brakellus me meer aan dan de Oudenaardelus.
Bijgevolg beginnen we bij de 67, om na 7 km te splitsen van de 47.
Daarna wordt er afgesproken aan de eerste bevoorrading, waar de 47 en de 67 weer samenkomen.
Daar gaan de 47-rijders even mee op het parcours van de 67, aangezien ze anders het Livierenbos missen en ik hen kan verzekeren dat dat stuk te mooi is om links te laten liggen. Na het Livierenbos komen de 47 en de 67 weer samen, dus dan zit iedereen weer op het juiste traject.
Even verder splitsen we weer tot aan de finish.
Wanneer de conditie echt goed zit, volg ik na de tweede bevoorrading het parcours van de 105km naar de ijskelder en het Foreest, om daarna weer aan te sluiten op het parcours van de 67km.
Uiteraard wordt er afgesloten met de optielus van 10km.
Kan dit, beste Herders, of maak ik toch enkele redeneringsfoutjes?
Ik ging eigenlijk starten voor de 90, maar dan moet ons groepje direct splitsen (er zijn er bij die voor de 47 gaan), en bovendien spreekt de Brakellus me meer aan dan de Oudenaardelus.
Bijgevolg beginnen we bij de 67, om na 7 km te splitsen van de 47.
Daarna wordt er afgesproken aan de eerste bevoorrading, waar de 47 en de 67 weer samenkomen.
Daar gaan de 47-rijders even mee op het parcours van de 67, aangezien ze anders het Livierenbos missen en ik hen kan verzekeren dat dat stuk te mooi is om links te laten liggen. Na het Livierenbos komen de 47 en de 67 weer samen, dus dan zit iedereen weer op het juiste traject.
Even verder splitsen we weer tot aan de finish.
Wanneer de conditie echt goed zit, volg ik na de tweede bevoorrading het parcours van de 105km naar de ijskelder en het Foreest, om daarna weer aan te sluiten op het parcours van de 67km.
Uiteraard wordt er afgesloten met de optielus van 10km.
Kan dit, beste Herders, of maak ik toch enkele redeneringsfoutjes?