23/05/09 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

wel, Ronny, als dat zo is, maakt onze kop maar eens goed zot.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

naar ik hoor is er geen enkel stuk van de tocht die niet de moeite is om te doen =D> .
Nadeel: Nu zijn we verplicht om de volle 140km te rijden,want we willen niets missen :evil:
Technische rijders zouden een streepje voor hebben :bounce:
Klimgeiten ook :evil:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

hebben jullie een plannetje van de splitsingen zoals vorig jaar ?? wij hebben dan de 120 km gevolgd tot de eerste ravito bovenaan de Off-road Pottelberg en vandaar de 85 km gevolgd.

MaC'Red 8)
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

cowboy peter wrote:Nu zijn we verplicht om de volle 140km te rijden,want we willen niets missen :evil:
140km is voor mij een tweedaagse. Is er een camping voorzien?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik ben ze vandaag tegen gekomen onderweg terwijl we de tt van opbrakel reden, als we dat stuk volgende week naar boven moeten waar we nu zen afgedaald dan zijn we van de goei.
Ik hoop dat het dan wat droger en berijdbaarder zal liggen.

Mac'Red 8)
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Vandaag eens met den"jeanettenbak" tot ginder gereden en het zag er daar ook allemaal schoon groen uit! :lol:
Geen verzopen toestanden gezien zoals hier thuis in de Gentse regio!
Denk dat de malse regenbuien meer goed gedaan hebben dan kwaad,hier hebben ze gééén stortbuien gehad!?
Natuurlijk lag het nu op meerdere plaatsen vettiger wanneer je juist aanzet na een nachtje gedruppel.
Beter dan vorige week,denk ik,waar de open vlakten toch wel iets té hard lagen door een neerslag-gebrek van de laatste weken?
Mijn rechter-voorpoot (nog steeds mijn zwakke plek na een breuk deze winter)had er toen last van!
Het ziet er naar uit,gezien de weersvoorspellingen,dat het super wordt;geen stof, geen blubber en niet té hard!
Enkel onweers-stortbuien zouden nog roet in het eten kunnen gooien!?
Vandaag zijn er terug een delegatie herders(de iets minder getrainden)op superverkenning geweest en velen hebben
het volledige traject afgelegd aan een "gematigd" tempo van rond de 15 avs! =D>
Zo zie je maar dat bijna iedereen de grotere afstanden aankan mits voldoende te dosseren vanaf de eerste kilometers!
Denk dat herder Ronny morgen wel enkele tippen van de sluier zal oplichten in verband met "HET"parcours??
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

We komen met enkele Vrienden vd Wakke Ondergrond ook af.

Ben nog serieus aan het twijfelen tussen 67 km + lus 10 km of het traject van 90 km (zonder lus). Reden? Sedert 9 mei maar 40 km gereden, deze week kan ik maar woensdagmiddag trainen, te druk op het werk.

Zal ook te voelen zijn hoe de vorm de dag zelf is, nu wat ziek, wat koorts, maar dat zal wel over gaan ;).
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Een vraagje naar de organisatie toe:
Stel (liefst niet) dat het de vrijdag en zaterdag regenachtig is, hebben jullie een alternatieve parking voor handen?
Ik zie mezelf niet in/uit die weide van vorig jaar rijden met mijn auto. :wink:
Vorig jaar was het gelukkig droog.
RAV 007
Mountainbiker

Post by RAV 007 »

terechte vraag Uncle Sam. Frank sprak daarnet al niet meer van zo mooie vooruitzichten...Kans op onweer met zware regenval op donderdag en vrijdag
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Hebben de herders afgelopen weekend hun toer gereden? Hoe waren de bevindingen? Wat Frank met zijn weerpraatje betreft waarschijnlijk veranderd het nog een stuk of drie keer deze week. In elk geval zaterdag ben ik erbij en normaal gezien gaan we voor de volle 140 kilometer. Tot zaterdag
Post Reply