Aischdall Bike 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

't begint al te kriebelen, auto staat klaar om morgenvroeg half 6 richting Hobscheid te trekken. Nu nog hopen dat ik op tijd uit mijn nest geraak, want door te blijven liggen heb ik al veel mooie afspraken gemist.
Toon
Mountainbiker

Post by Toon »

Hey Piefke, als ge samen naar ginder wilt rijden, laat ge maar iets weten.
Gij zijt van Olmen geloof ik he. Madness ook...
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Ik wil wel meerijden anders. Waar is da ergens da ge madness stulpje kunt vinden?
Toon
Mountainbiker

Post by Toon »

piefkie wrote:Ik wil wel meerijden anders. Waar is da ergens da ge madness stulpje kunt vinden?
Polderstraat 34, Olmen City.
Als ge daar om 5u staat kunt ge mee :wink:
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Als ik er niet om 5 uur ben vertrekt ge maar, misschien dat ik u onderweg nog wel inhaal, ne grijze VW Passat, met ne zwarte thompson fiets op.
madness
Mountainbiker

Post by madness »

Inderdaad! Vanaf 4.45u. ben ik wakker. Dus je kan altijd meerijden aan een zacht tarief( :lol: ). Het is in de straat van Beylemans kleding. Aan het kanaal. Den eerste nieuwbouw (waar nog veel werk aan is) aan de kant van het kanaal. Tot morgenvroeg!!!!!!!
madness
Mountainbiker

Post by madness »

Ik wil wel een kwartiertje wachten hoor.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Ik ben spijtig genoeg niet geweest , gisteren met de fiets challens laat thuis gekomen ( 18h30) en dan moest ik nog eten en mijne vlo kuisen en het was rap 22h , kem dan nog om 5h s'morgens op gestaan maar was te vermoeit om nog naar ginder te rijden .
En als er modder was had ik geen goesting om 120km door de modder te rijde zoals gisteren .
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ben al benieuwd naar de ongetwijfeld heroische verhalen... ze zitten precies nog vast in de modder #-o
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

ik ben terug,het was een schitterend parcour,puur mtb. Zeker één van de mooiste tochten die ik al heb gereden,voor den helft dan toch want na 65km moest mijn achterste deralieurkabel het zonodig begeven en zoiets voorziet ge natuurlijk niet.
Echt balen want het parcour was om duimen en vingers van af te likken.
ter plekke een massa blauwe lintjes gezien en ook samen vertrokken,bevoorradingen waren dik in orde.
Er lag veel modder maar het parcour was zo schoon dat ik da zelfs nie erg vond :wink:

enfin ik heb toch nog 70km kunnen genieten,volgend jaar zeker terug en hopelijk voor de volle 120km
Post Reply