Aischdall Bike 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Ik ben spijtig genoeg niet geweest , gisteren met de fiets challens laat thuis gekomen ( 18h30) en dan moest ik nog eten en mijne vlo kuisen en het was rap 22h , kem dan nog om 5h s'morgens op gestaan maar was te vermoeit om nog naar ginder te rijden .
En als er modder was had ik geen goesting om 120km door de modder te rijde zoals gisteren .
En als er modder was had ik geen goesting om 120km door de modder te rijde zoals gisteren .
ik ben terug,het was een schitterend parcour,puur mtb. Zeker één van de mooiste tochten die ik al heb gereden,voor den helft dan toch want na 65km moest mijn achterste deralieurkabel het zonodig begeven en zoiets voorziet ge natuurlijk niet.
Echt balen want het parcour was om duimen en vingers van af te likken.
ter plekke een massa blauwe lintjes gezien en ook samen vertrokken,bevoorradingen waren dik in orde.
Er lag veel modder maar het parcour was zo schoon dat ik da zelfs nie erg vond
enfin ik heb toch nog 70km kunnen genieten,volgend jaar zeker terug en hopelijk voor de volle 120km
Echt balen want het parcour was om duimen en vingers van af te likken.
ter plekke een massa blauwe lintjes gezien en ook samen vertrokken,bevoorradingen waren dik in orde.
Er lag veel modder maar het parcour was zo schoon dat ik da zelfs nie erg vond
enfin ik heb toch nog 70km kunnen genieten,volgend jaar zeker terug en hopelijk voor de volle 120km