De maasvallei

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
nightraver
Mountainbiker

Post by nightraver »

Ge moet niet de Hoeveweg hebben, maar de Vilvertstraat

Ge pakt dus de N75 van Genk in de richting van Dilsen. Ge slaat ter hoogte van het tankstation Esso rechts af in de Siemenslaan. Deze blijft ge volgen tot deze links afbuigt richting MM Village. Awel, in plaats van de weg links te volgen draait ge rechts af. Er staat op dit kruispunt een bordje met "Maasvallei". Dit is een onverharde weg en noemt de Vilvertstraat. Deze blijft ge volgen tot ge aan een toegangspoort komt waar ge inkom moet betalen...

Hier dus:
Google Maps link
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

AMG wrote:Wij zijn deze week in de streek van de Maasvallei geweest, we hadden wel een kleine tegenslag, we vonden de ingang van het park echt nergens.
Wij zijn van de Europalaan rechts ingeslagen in de Watertorenstraat om zo in de Hoeveweg uit te komen maar genen ingang te zien.
Kan iemand me vertellen waar de ingang van dit park ergens is, ik kom eind augustus terug,vandaar.
Maar toch een leuke dag beleefd hoor, een beetje wandelpaden gevolg en zelf wat off-road gaan opzoeken.
Hier, een filmpje gemaakt:

http://www.garagetv.be/video-galerij/gr ... i_wmv.aspx
De hoeveweg is normaal gezien ook doenbaar schijnt het, maar alleen met een deftige 4x4.

Toen ik geweest ben had ik 2 keer de route laten tekenen: door Google Maps en door Routenet. Gelukkig was Routenet juist, in tegenstelling tot Google Maps.
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

AMG wrote:Wij zijn deze week in de streek van de Maasvallei geweest, we hadden wel een kleine tegenslag, we vonden de ingang van het park echt nergens.
Wij zijn van de Europalaan rechts ingeslagen in de Watertorenstraat om zo in de Hoeveweg uit te komen maar genen ingang te zien.
Kan iemand me vertellen waar de ingang van dit park ergens is, ik kom eind augustus terug,vandaar.
Maar toch een leuke dag beleefd hoor, een beetje wandelpaden gevolg en zelf wat off-road gaan opzoeken.
Hier, een filmpje gemaakt:

http://www.garagetv.be/video-galerij/gr ... i_wmv.aspx
mooi filmpje =D> Fijn als je zo iemand in de groep hebt die zich dat wat wil aantrekken :bounce: nice work
welke route hebben jullie gedaan?
Aan het filmpje te zien is het precies toch de moeite waard om eens langs te gaan? Hoeveel is de inkom nu?
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

dat filmke is niet gemaakt aan de maasvallei maar in de streek errond.
Florian_53
Mountainbiker

Post by Florian_53 »

Ben vandaag ook eens geweest en het was wel makkelijk te vinden, staat allemaal goed aangeduid. Ik vond het wel eens de moeite waard maar dat stuk voor je aan de terrils kan beginnen vind ik toch maar zwak hoor... Wel pech dat het vorige week nog goed geregend had en op plaatsen wat weggespoeld was. Ben ze toch allemaal omhoog gereden op de bocht in de eerste terril na. (blijven hangen op zo ene stomme balk :evil: ) Na de bocht er toch weer opgekropen en verder gereden.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Angelo. wrote:dat filmke is niet gemaakt aan de maasvallei maar in de streek errond.

Vorige vrijdag daar in de buurt bijna verzopen onder de stortbuien...veel van de brandgang zijn weg-gespoelden....van vlammen geen sprake meer, alleen op den top waar je op de bergkiezel kunt rijden was nog te doen, waar veel zand en dikke rolkeien zijn, pfffff, zwaar zwaar zwaar.... :-?
Krisbach
Mountainbiker

maasvallei

Post by Krisbach »

Is er onlangs nog iemand gaan rijden hier?
en zijn de routes nog steeds gepijld...
Lennert
Mountainbiker

Post by Lennert »

vraag mij af als er hier nog steeds routes liggen? hoop van wel in elk geval :)
Lennert
Mountainbiker

Post by Lennert »

Lennert
Mountainbiker

Post by Lennert »

Post Reply